Teška financijska vremena natjerala su žene širom svijeta da se odreknu omiljenog hobija šopinga, ali ne i najdražih kozmetičkih proizvoda
Dolaskom recesije veliki broj žena ne samo u Hrvatskoj, već i širom svijeta prisiljen je dio budžeta namijenjen vlastitim zadovoljstvima smanjiti na minimum.
Tako je nedavno provedeno istraživanje u Velikoj Britaniji pokazalo da su žene odlučile uštedjeti na odjeći, izlascima i različitim tretmanima ljepote, ali ne i na kozmetici.
U teškoj ekonomskoj situaciji, kozmetička industrija čak bilježi porast prihoda, jer osim što se žene ne žele odreći svog omiljenog ruža, pudera i parfema, prednost nad jeftinijim brendovima ipak imaju skuplje kozmetičke marke.
Slična je situacija bila i u 30-tim godinama prošlog stoljeća kada su u vrijeme velike nezaposlenosti žene htjele prikazati u svom najboljem izdanju.U teškim ekonomskim vremenima, kozmetička industrija čak bilježi porast prihoda
Najpopularniji kozmetički proizvod u vrijeme krize crveni je ruž poput onoga kakvog nose Scarlet Johansson i Monica Bellucci promovirajući glamurozni look starog Hollywooda.
Isplati li se ulagati u skupu kozmetiku?
Kako pravilno odabrati kozmetiku?
Ako nam je tekući račun beživotan, ne znači da takvo mora biti i naše lice - poručuju žene koje se ne žele odreći najljepšeg izdanja u najhrabrijim vremenima.