Teška financijska vremena natjerala su žene širom svijeta da se odreknu omiljenog hobija šopinga, ali ne i najdražih kozmetičkih proizvoda

Dolaskom recesije veliki broj žena ne samo u Hrvatskoj, već i širom svijeta prisiljen je dio budžeta namijenjen vlastitim zadovoljstvima smanjiti na minimum.

Tako je nedavno provedeno istraživanje u Velikoj Britaniji pokazalo da su žene odlučile uštedjeti na odjeći, izlascima i različitim tretmanima ljepote, ali ne i na kozmetici.

U teškoj ekonomskoj situaciji, kozmetička industrija čak bilježi porast prihoda, jer osim što se žene ne žele odreći svog omiljenog ruža, pudera i parfema, prednost nad jeftinijim brendovima ipak imaju skuplje kozmetičke marke.

U teškim ekonomskim vremenima, kozmetička industrija čak bilježi porast prihoda

Slična je situacija bila i u 30-tim godinama prošlog stoljeća kada su u vrijeme velike nezaposlenosti žene htjele prikazati u svom najboljem izdanju.

Najpopularniji kozmetički proizvod u vrijeme krize crveni je ruž poput onoga kakvog nose Scarlet Johansson i Monica Bellucci promovirajući glamurozni look starog Hollywooda.

Isplati li se ulagati u skupu kozmetiku?

Kako pravilno odabrati kozmetiku?

Ako nam je tekući račun beživotan, ne znači da takvo mora biti i naše lice - poručuju žene koje se ne žele odreći najljepšeg izdanja u najhrabrijim vremenima.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju