Tajanstvena ljubav između žena i cipela je vječni misterij, a ormar pun visokih potpetica san je svake žene. Cijena nije bitna, važna je kemija pogotovo za mladu Ivu Viljevac koja je omiljenim odjevnim predmetina napunila tri ormara
Ljubav između cipela i žena je misteriozna, neraskidiva i vječna.
'Žena ih jednostavno mora imati', kaže dizajner cipela Ivan Ledenko . On se kao dječak igrao s kalupima, petama i bojama, a kasnije je igra prerasla u ljubav, a ljubav u posao. Danas ih izrađuje po narudžbi, a inspiraciju pronalazi najviše u ženama.
Visoka peta se u našoj kulturi smatra vrlo erotičnom, no nije uvijek bilo tako. Rođena je u 17. stoljeću kada su je nosili muškarci i žene, no u pedesetima je ženski zaštitni znak i simbol krhkosti. To se promijenilo u pedesetima kada je hod na visokoj nozi prerastai u znak samopouzdanja i seksepila.'Kad dobijemo novu pošiljku, to je kao Božić! Toliko smo uzbuđene da nazivamo ljude i pozivamo ih da dođu vidjeti nove cipele!' kaže Mirella.
Mirella Nichelson svakodnevno je okružena svjetskim brendovima cipela Jimmy Choo, Valentino, Stella McCartney, Christian Louboutin. Ona radi u prodavaonici ekskluzivne odjeće i obuće.
'Kad dobijemo novu pošiljku, to je kao Božić! Toliko smo uzbuđene da nazivamo ljude i pozivamo ih da dođu vidjeti nove cipele!' kaže Mirella.Visoka peta se u našoj kulturi smatra vrlo erotičnom, no nije uvijek bilo tako. Rođena je u 17. stoljeću kada su je nosili muškarci i žene
Osamnaestogodišnja Iva priznaje da u svom ormaru ima cipele koje nije nikad nosila, ali je sigurna da jednog dana hoće. Važno joj je kako cipela izgleda, zato se ne ustručava nositi i one koje joj priušte bolan hod.
Ormar s cipelama je poput malog muzeja na koji su žene ponosne. Rijetko kada se koji eksponat baca...