Luksuzni wellness brend Gwyneth Paltrow u srijedu je objavio da pokreće "The Diapér" – novu kolekciju pelena za jednokratnu upotrebu obloženih vunom alpake i jantarnim dragim kamenjem. Ta je vijest šokirala javnost, no iza tog poteza stoji nešto sasvim drugo.
Pelene s dragim kamenjem koje je poznato po svojim drevnim svojstvima emocionalnog čišćenja, dosegle su cijenu od 120 dolara (845 kuna) za pakiranje od 12 komada.
No, poznati brend Goop otkrio je u priopćenju za javnost da postoji samo jedna kutija dragocjenih pelena jer one zapravo nisu na prodaju.
Unatoč apsolutnoj potrebi za pelenama u 33 države, one se ne tretiraju kao bitna stavka. Oporezuju se kao luksuzno dobro. Ovisno o državi, ovaj porez na promet može iznositi između 1,5 i 7 posto, otkrili su u priopćenju.
„Lažne“ Goop pelene i njihova cijena od 120 dolara simbolična je i predstavlja iznos godišnjeg poreza na pelene jedne prosječne američke obitelji. Iako je ovaj potez slavne glumice uspio uzburkati javnost, njegova je uloga bila podići javnu svijest o visini poreza s kojima se susreće moderno društvo.
Bilo je puno izraženog bijesa prema meni i potezu mog brenda, rekla je 49-godišnja Gwyneth Paltrow te je dodala: Ove su pelene dizajnirane da nas naljute jer ako vas tretiranje pelena kao luksuza ljuti, onda ih trebamo početi i oporezivati kao luksuz i zato takva visoka cijena ovih pelena koje se ne mogu ni upotrijebiti u stvarnom životu.
Goop se udružio s neprofitnom organizacijom „Baby2Baby“ kako bi se zauzeo za promjenu poreza na pelene, a donacije organizaciji pomažu onima koji su pogođeni nedostatkom sredstava za pelene i drugim obiteljskim problemima.