Stiglo je vrijeme da se počnemo prepuštati groznici tuluma, slavlja, šljokica i veselja koje nam predstoji. Upravo je uz obilje slavlja i mjehurića obilježena 50-ta godišnjica prepoznatljiva vina cava Freixenet Cordon Negro. Taman u pravo vrijeme za sezonu slavlja!
U jedinstvenom ambijentu Pupitres bara uz disco atmosferu sedamdesetih godina proslavljena je 50. obljetnica jednog od najpoznatijih katalonskih pjenušavih vina - Freixenet Cordon Negro. Tom su prigodom, uz veselu glazbu i čašu pjenušavog vina u ruci, gosti uživali u premijernom predstavljanju nove verzije etikete s elegantnim dizajnom.
Freixenet Cordon Negro pjenušavo vino, poznato po svojoj zaštitnoj oznaci geografskog podrijetla Cava, dolazi iz Katalonije, regije koja je poznata po svojoj tradiciji proizvodnje vrhunskih pjenušavih vina. Ovaj izuzetan napitak proizveden je tradicionalnom metodom vrenja u boci, poznatom kao Méthode Traditionnelle, kojom se izrađuju i šampanjci. Freixenet Cordon Negro odlikuje se raskošnim mjehurićima i zlatnom bojom, što ga čini prepoznatljivim i voljenim među ljubiteljima pjenušavih vina. Freixenet Cordon Negro Brut sazrijeva u boci između 14 mjeseci pa je zato odličan odabir za sve ljubitelje reskog pjenušavog vina s izraženim karakterom.
Ovaj jubilej okupio je brojne ljubitelje i poznate osobe, među kojima su bile i popularne hrvatske zvijezde kao što su Dora Predojević, Pamela Badžek, Mateja Sučević, Ivana Pirizović i mnogi drugi, koji su svojim dolaskom uveličali ovu posebnu večer.
Događaju je prisustvovala i Gloria Collell, menadžerica za Freixenet vina, koja je iz Španjolske došla podijeliti s gostima povijest i tajne ovog vrhunskog brenda. Gloria je tom prilikom istaknula: Velika mi je čast biti ovdje i sudjelovati u obilježavanju ovako posebne obljetnice. Drago mi je što možemo predstaviti naš novi dizajn boce i logotipa, te podijeliti dugu povijest Freixenet-a s hrvatskom publikom.
Svojom prepoznatljivom crnom matiranom bocom Freixenet Cordon Negro osvojio je srca ljubitelja pjenušavih vina još od svog debija 1974. godine. Danas je prisutan u više od 130 zemalja, a iako je kroz godine doživio određene dizajnerske promjene, zadržao je svoj bezvremenski stil koji je prije 50 godina osmislio Jose Ferrer. Njegova vizija bila je stvoriti osvježavajuću i pitku cavu koja će osvojiti svijet. Posebno je bio popularan u Sjedinjenim Američkim Državama, gdje je 1983. postao najprodavaniji uvozni pjenušac i stekao naziv ''The Black Bottle''.
Kako bi istinski uživali u ispijanju pjenušavog vina postoje dva osnovna pravila. Gloria Collell rekla je: Dva osnovna pravila bi bila temperatura - mora biti hladno, iz hladnjaka. Druga stvar je ispravna čaša, vinska čaša. Čaša koja ima dobar stalak za koji je možete uhvatiti. Zašto? Temperatura je važna i ako držite čašu više gore, a ne za stalak, grijete je rukama.
Collell je vrsna poznavateljica vina i tvrdi: Najviše truda potrebno je za proizvodnju, zato kod uživanja u njemu nemojte previše komplicirati. Radi se o cavi, to je tradicionalna metoda, jednaka onoj za šampanjac, što znači da prolazi sekundarnu fermentaciju u samoj boci. U tom se trenutku formiraju mjehurići.
Uz mjehuriće mnogi od nas obilježavaju posebne događaje u životu, a jedna od prilika kada ćemo u pjenušavim vinima posebno uživati je doček Nove godine. U kućnoj atmosferi ili na ekskluzivnoj destinaciji, modna savjetnica Dubravka Prpić Znaor koja je prisustvovala događanju savjetovala je kako modno zabljesnuti. 80-te su dosta velika inspiracija, nedavno smo vidjeli bordo je došao ove jeseni u modu, ali ja bi rekla da je sad taj bordo postao malo glamurozniji, možda nešto lakirano, nešto krzneno.
Možda niste znali, no sve do 1800.-te godine nije ni postojao običaj da se Nova godina dočekuje u ponoć, no kada se uvelo slavlje sa sobom je povuklo i svoje zaštitno piće. Kako se blagdani približavaju, Freixenet Cordon Negro ponovno podsjeća sve na to da je svaki trenutak savršen za nazdraviti životu. Neka ova proslava bude podsjetnik da uživamo u svakom trenutku, s čašom izvrsnog pjenušavog vina u ruci.
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom Freixenet po najvišim profesionalnim standardima.