Britanska robna kuća Debenhams odlučila je promijeniti stav prema retuširanju reklamnih fotografija donjeg rublja, te postaviti vrlo konkretna pravila koja određuju što se i u kojoj mjeri može digitalno mijenjati. Tim korakom žele prikazati prirodnije modele čija će stvarna, a ne fotošopirana ljepota, privući žene u njihove trgovine
Modna industrija prilikom reklamiranja proizvoda i stvaranja priče čiji dio želimo biti, bira 'protagonistice' između izrazito mršavih, ili pak XXL modela. Konfekcijska sredina, u kojoj se nalazi većina žena, najčešće nije dovoljno upečatljiva za privlačenje pažnje prosječnog kupca.
No, britanska robna kuća Debenhams odlučila se približiti upravo takvim ženama te u reklamnim fotografijama prikazati manekenke čija će ljepota biti stvarna i digitalno netaknuta.Debenhams se približio 'prosječnim' ženama te u reklamnim fotografijama prikazao manekenke čija je ljepota što stvarnija i digitalno netaknuta
>> Vruće donje rublje kojem su žene okrenule leđa
Tako su donijeli pravila za retuširanje fotografija u kojima se reklamira donje rublje, ograničavajući retuširanje na 'poliranje' detalja poput brisanja zalutalog čuperka ili ujednačavanja pigmentacije.
Ukupno {{TotalVotes}}
>> Kada Photoshop uneredi predivan dekolte
Kako bi ilustrirali u kojem se opsegu manekenke oblikuju u Photoshopu prikazali su fotografiju 'prije' i 'poslije' na kojima je vidljivo da model u obrađenoj slici ima bjelje zube, tanje ruke, ravniji trbuh, naglašeniju sjenu između grudi, tanje noge te zaglađeniju kosu.
Reakcije žena su isključivo pozitivne, baš kao i na sličnu Debenhams kampanju 2010. godine u kampanji za kupaće kostime kada je prikazana manekenka u kupaćem kostimu prije i nakon retuširanja.
Ovakvi projekti su bez sumnje poželjni i pozitivni, ali dok god oni neće biti pravilo, a ne iznimka koja nas mora podsjećati da ljepota nije u mjerilima tijela Barbie lutkice, ovo su tek usputni valovi koji komešaju tržište 'prodaje' nerealne ljepote.