Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Moda & ljepota

Fotografija koja je dokazala da je prirodna ljepota potukla Photoshop

14-06-2013 Piše Zadovoljna
komentari

Britanska robna kuća Debenhams odlučila je promijeniti stav prema retuširanju reklamnih fotografija donjeg rublja, te postaviti vrlo konkretna pravila koja određuju što se i u kojoj mjeri može digitalno mijenjati. Tim korakom žele prikazati prirodnije modele čija će stvarna, a ne fotošopirana ljepota, privući žene u njihove trgovine

Modna industrija prilikom reklamiranja proizvoda i stvaranja priče čiji dio želimo biti, bira 'protagonistice' između izrazito mršavih, ili pak XXL modela. Konfekcijska sredina, u kojoj se nalazi većina žena, najčešće nije dovoljno upečatljiva za privlačenje pažnje prosječnog kupca.

Debenhams se približio 'prosječnim' ženama te u reklamnim fotografijama prikazao manekenke čija je ljepota što stvarnija i digitalno netaknuta No, britanska robna kuća Debenhams odlučila se približiti upravo takvim ženama te u reklamnim fotografijama prikazati manekenke čija će ljepota biti stvarna i digitalno netaknuta.

U trendu Ulična moda u centru Zagreba - 15 I ženstvene čizme Prva minica zagrebačke špice: Kombinacija s tankim najlonkama koju je teško ne primijetiti Street style kombinacije sa zagrebačke špice koje bismo kopirali od glave do pete MODNA INSPIRACIJA 15 kombinacija sa zagrebačke špice koje bismo kopirali od glave do pete Znanost ima svoja mjerila ljepote Savršene proporcije Gotovo savršene crte lica: Slavna glumica proglašena najljepšom ženom svijeta po zlatnom rezu

>> Vruće donje rublje kojem su žene okrenule leđa

Tako su donijeli pravila za retuširanje fotografija u kojima se reklamira donje rublje, ograničavajući retuširanje na 'poliranje' detalja poput brisanja zalutalog čuperka ili ujednačavanja pigmentacije.

U reklamama volim da žene budu:

glasova:

>> Kada Photoshop uneredi predivan dekolte

Kako bi ilustrirali u kojem se opsegu manekenke oblikuju u Photoshopu prikazali su fotografiju 'prije' i 'poslije' na kojima je vidljivo da model u obrađenoj slici ima bjelje zube, tanje ruke, ravniji trbuh, naglašeniju sjenu između grudi, tanje noge te zaglađeniju kosu.



Reakcije žena su isključivo pozitivne, baš kao i na sličnu Debenhams kampanju 2010. godine u kampanji za kupaće kostime kada je prikazana manekenka u kupaćem kostimu prije i nakon retuširanja.


Ovakvi projekti su bez sumnje poželjni i pozitivni, ali dok god oni neće biti pravilo, a ne iznimka koja nas mora podsjećati da ljepota nije u mjerilima tijela Barbie lutkice, ovo su tek usputni valovi koji komešaju tržište 'prodaje' nerealne ljepote.

Pročitaj još
Pročitaj još