Za Jennifer Lopez godine su uistinu ono što joj odlično pristaje. Osim što u četrdesetima izgleda senzacionalno te svoje tijelo i lice koristi u mnoge reklamne svrhe, sada zna što želi i čvrsto stoji iza svega što radi. Posljednja u nizu kampanja koje je odradila je ona za L'Oreal čije je zaštitno lice postala prošle godine
Još jedan proizvod koji žene obožavaju te bez njega ne mogu zamisliti početak dana, dan je u ruke ljepotice Jennifer Lopez. Riječ je o novoj maskari koja naglašava volumen trepavica te pogled čini jednostavno neodoljivim.
U reklami je osim trepavica Jennifer stavila naglasak i na nevjerojatno tijelo, te u prvi plan izbacila i noge koje je koristila i kao glavni adut u reklami koju je snimila za ženske britvice ranije ove godine.
Iako je nedavno priznala kako, otkada je postala majka blizanaca pažljivo bira projekte na kojima radi i zna reći ne Jennifer je u posljednje vrijeme uz to što je izbacila novi album i intenzivno radi na njegovoj promociji, snimila kampanje za Gucci, Venus te L'Orealove šampone za kosu.
>> J.Lo i blizanci zajedno u reklami
Uz savršenu frizuru i make up, pjevačica i glumica koja je nedavno pokrenula i vlastitu liniju odjeće, modnih dodataka te kolekciju za dom za američki brend Kohl's posebnu je pažnju posvetila odjeći u kojoj je snimila reklamu.
>> J.Lo pronašla još jedan razlog da pokaže noge
>> Kako pravilno nanijeti maskaru?
Kako bi naglasila sve svoje adute i zablistala pobrinula se zlatno-srebrna haljina iz kolekcije za jesen/zimu 2010. Victorije Beckham. No J. Lo nije prva koja nije mogla odoljeti haljini sve bolje i bolje dizajnerice Victorie Beckham. Istu je haljinu na Vanity Fair partyju koji se održava svake godine nakon dodjele Oscara, prošle godine nosila glumica Cameron Diaz.
Pogledajte novu reklamu J.Lo