Na temelju ankete koju je provela Zadovoljna.hr čak 55 posto žena niti u recesiji se nije spremno odreći tretmana depilacije, a sudeći po najnovijim informacijama ovom trendu pridružili su se i muškarci. No ako ste pomislili da govorimo o depilaciji prsa, leđa i pazuha varate se, najnoviji trend veže se za depilaciju intimnih dijelova tijela

Nove generacije muškaraca jako dobro znaju što su to vosak i trake za depilaciju, a istraživanje provedeno u Velikoj Britaniji otkriva kako čak 80 posto muškaraca uklanja dlačice na tijelu, a 73 posto njih održava svoje intimne dijelove uredno 'pošišanim' ili pak 'počupanim'.

>> Isprobajte egipatsku depilaciju kod kuće

Ovaj podatak doista je pravo iznenađenje, a objašnjenje koje su ponudili muškarci veže se za higijenu, prekrasan, glatki osjećaj, ali i za vizualni privid koji govori kako drvo izgleda više ako nije okruženo grmljem.

>> Holivudska depilacija skinula 'brazilku'

Da tako razmišljaju i u Hrvatskoj sve je očitije, jer su kozmetički saloni muškarcima sve češća odredišta prilikom održavanja tijela i lijepe kože.

Čak 73 posto muškaraca u Velikoj Britaniji održava svoje intimne dijelove uredno 'pošišanim' ili 'počupanim'

'U Hrvatskoj je u zadnjih nekoliko godina zaživio trend depilacije prepona i ostalih intimnih područja. To se zove brazilska muška depilacija što znači uklanjanje svih dlačica na cijelom intimnom području', Izjavila je Mirjana Sindičić vlasnica 'Centara Zdravlja i Ljepote Tonus'.

No kada u istoj rečenici spojimo genitalije i depilaciju, koja je poprilično bolan tretman, ne možemo se ne upitati tko bi se usudio na takav, za mnoge muškarce drastični pothvat.

'Dobna skupina nije ograničena jer imamo klijente od 18 pa sve do 60 godina i više. Na tretmane dolaze svi profili muškaraca i svi to rade zbog dobrog osjećaja i higijene', objašnjava gospođa Marija te dodaje kako su najčešći klijenti sportaši, poduzetnici i političari.

Za razliku od žena koje se prije svakog novog, još neisprobanog tretmana konzultiraju s prijateljicama te informacije potraže kod kozmetičarke, muškarci svoje praznine popunjavaju putem pretraživanja interneta i foruma.

Te podatke iskoristila je i tvrtka Gilette te je objavila video tutorijal koji detaljno objašnjava depilaciju muških intimnih dijelova tijela, a da je ideja bila itekako uspješna dokazuju brojke od preko 5 milijuna pregleda koliko ih je do sada ostvarila ova upečatljiva reklama.