Dok je na jednom kraju svijeta eksploatacija djece u 'sweatshopovima' gdje izrađuju odjeću desetak sati dnevno normalna svakodnevica, dio zapadnjačkog modnog svijeta koristi se pak seksualizacijom djece kako bi osigurao svoj dio kolača na tržištu. Za sada je u tome najdalje otišla marka 'Jour Apres Lunes' na čijim promotivnim fotografijama djevojčice u dobi između 4 i 12 godina u neprimjerenom izdanju reklamiraju donje rublje

Francuska modna marka 'Jour Apres Lunes' čiji asortiman obuhvaća donje rublje, odnosno gaćice, topove i potkušulje za djevojčice, u svojim novim promotivnim fotografijama prikazuje malene modele u potpuno neprimjerenom izdanju.

Osim što četverogodišnjakinje i njihove nekoliko godina starije 'kolegice' poziraju u onome što bi trebalo biti skriveno za sve osim za njihove roditelje, biseri oko vrata te frizure poput one kakvu je popularizirala Amy Winehouse te našminkana lica uznemiravajući su ne samo za moralne čistunce, već za sve koji su svjesni da djevojčica ne smije ni na koji način asocirati na ženske atribute.

>> Desetogodišnjakinja na koju su ljubomorni top modeli

>> VIDEO: Lolita sindrom sve rasprostranjeniji i u Hrvatskoj

Jedini prihvatljivi modni dodatak na gotovo grotesknim fotografijama je veliki plišani medo, ali iz nekog razloga u rukama najstarije djevojčice.

Ovaj proizvođač u svojoj ponudi ističe prvu liniji 'loungeriea' (odjeće koja je kombinacija donjeg rublja i odjeće za opuštanje) za djecu čiji se komadi mogu nositi 'sami ili ispod odjeće'.

Poziranje smišljeno kao kombinacija zavođenja i dječje nevinosti, stila Brigitte Bardot i slatke djevojčice iz susjedstva, nije ništa manje kontroverzno od dosad najšokantnijeg dječjeg editoriala s Thylane Lenom-Roseom Blondeau u francuskom 'Vogueu'.