Jedan od hrvatskih modnih dizajnera velikog srca je i Luka Grubišić koji se uključio u akciju udomljavanja napuštenih životinja. Promovira je atraktivnim majicama i nakitom od pleksiglasa, a svi udomitelji koji novog ljubimca pronađu u azilu Dumovec, dobit će atraktivnu dizajnersku nagradu za svoj plemeniti čin

Unatoč velikom poslu i pripremama za reviju na HTC Cro-a-Porteru, dizajner Luka Grubišić je pronašao vremena za još jedan humanitarni angažman te podržao akciju udomljavanja napuštenih pasa iz azila Dumovec.

Iz zajedničke suradnje proizašle su prepoznatljive i atraktivne majice zajedno s ogrlicama i prstenjem od pleksiglasa izrađenima isključivo u svrhu promoviranja udomljavanja napuštenih kućnih ljubimaca.

Dizajn i materijali dio su specifičnog prepoznatljivog Lukinog rukopisa. Westgate Shopping City je prepoznao važnost ovog projekta te omogućio promociju ove akcije u narednim mjesecima.

Ovim modnim izletom svi sudionici projekta žele širu javnosti informirati o socijalizaciji pasa koji se trenutačno nalaze unutar Dumovca, kućnim ljubimcima koji su spremni za novi dom.

Cilj akcije je pomoći socijalizaciji i udomljavanju napuštenih životinja u azilu Dumovec. Već treću godinu zaredom Nestlé Purina i azil Dumovec organiziraju akciju pomoći u zbrinjavanju životinja ‘Udomljavanje je fora’.

Azil je svojim radom zadobio pažnju javnosti, sve akcije su iznimno posjećene, a zahvaljujući intenzivnoj promociji ovo utočište udomljuje napuštene kućne ljubimce u sve većem broju.

>> Hilary Swank: Neodoljiva oskarovka mekog srca

>> Unuka Che Guevare goim torzom za prava životinja

Luka, i sam vlasnik psa, velikodušno je ustupio mjesto pod reflektorima napuštenim kućnim ljubimcima, koji samo žele topli dom. Zauzvrat daju puno ljubavi. A Luka, azil Dumovec i Nestlé Purina poklanjaju originalne dizajnerske komade, jer udomitelji zaslužuju nagradu za plemeniti čin udomljavanja.