Već smo se navikli da svijet reklama ne može bez virtualnog kista Phostoshopa, svemogućeg alata u oblikovanju tijela. Naučili smo se da su ženska tijela utegnuta, zaobljena i ispeglana u nekoliko poteza, ali unatoč tome teško je otkriti u kojoj je mjeri slika 'nategnuta', a koliko je u njoj prirodne i realne ljepote. Zato je brend donjeg rublja 'Aerie' pokazao kako to izgledaju manekenke s 0 posto Phostoshopa i 100 posto prirode
Reklame na koje većina žena niti ne želi baciti pogled su one za reklamu za donje rublje. Svatko može biti seksi i senzualan samouvjereno poručuju manekenke tanašnog struka i obilnog poprsja, a Viktorijine 'anđelice' posebna su kategorija u 'paklu ženske nesigurnosti'.
Upravo zato je brend donjeg rublja 'Aerie' odlučio prikazati modele bez Phtoshopa koje će stvarno slaviti pravu ženstvenost, ostavljajući njihove tjelesne atribute 'obrađene' tek pravim kutom rasvjete i kozmetičkim preparatima.
Budući da je ova modna marka okrenuta prije svega tinejdžerkama i djevojkama do 21. godine, životnom periodu najviše obilježenom nesigurnostima u vlastiti izgled, to više ova kampanja zaslužuje svaku pohvalu i brojne sljedbenike spremnih napraviti jednako hrabru i poželjnu kampanju.