Prilikom odabira ruža važni faktori uz odgovarajuću nijansu su ambalaža te naziv odabrane boje. Svatko voli u pakiranju prepoznati barem tračak luksuza, a u opisu proizvoda asocijaciju na hranu ili seks
Lijepo pakiranje koje će nas razveseliti svaki puta kada želimo popraviti nanesenu šminku na usnama može utjecati na naš odabir prilikom kupovine ruža. Ali još važniji faktor čini se ima naziv nijanse koju želimo kupiti.
>> Ako je kriza, neka je s ružem na usnama
Pozitivne asocijacije i obećanja čine kozmetiku još privlačnijom, što dokazuju i dvije najprodavanije nijanse ruža u provedenom istraživanju o povezanosti ruža s njegovim imenom – trostruki čokoladni parfe (Triple Chocolate Parfait)i vruća mama (Hot Mama') koje zamjenjuju običnu i nezanimljivu bež i crvenu.
>> 8 trikova za neodoljive usne
Rezultati istraživanja koje je obuhvatilo 52 američka brenda, odnosno 1.722 nijanse ruže zaključilo je kako nazivi većine ruževa asociraju na hranu, piće, seks i ljubav.
Najpopularnije su asocijacije na deserte poput ušećerene šljive, dvostruke čokolade, čokoladnog kolača s vanilijom ili pak sladoleda od maline.
Druge reklame potiču žene da potezom proizvoda na usnama zavode, oslobode sebe ili svoju prljavu stranu.
Najpopularniji nazivi ruževa asociraju na:
1. Hranu 25 posto
2. Boju 20 posto
3. Seks i ljubav 10 posto
4. Metale i minerale 9 posto
5. Emocije i karakterne osobine 8 posto
6. Ostalo 8 posto
7. Ljudi i imena 5 posto
8. Cvijeće 5 posto
9. Mjesta i gradove 4 posto
10. Predmete 3 posto
11. Tamu 2 posto
12. Umjetnost i medije 1 posto
13. Ptice i životinje 1 posto