Novo istraživanje jedne od vodećih kozmetičkih kompanija Avon, otkriva da žene snagu pronalaze slušajući svakodnevne, realne priče i dijeleći vlastita iskustva s drugima. Gotovo trećina kaže da im ove priče pomažu u prevladavanju izazova (32%), a za preko trećine (36%) djeluju na smanjenje osjećaja tjeskobe ili sumnje u sebe.

 Uz strah da je pandemija koronavirusa desetljećima unazadila borbu za ravnopravnost spolova , a novo istraživanje naglašava da je 41% žena izgubilo samopouzdanje kao rezultat ograničenja, Avon pokreće kampanju za proslavu postignuća i inspirirajućih priča žena i muškaraca širom svijeta.

Naručeno u sklopu kampanje Moja priča je važna, novo istraživanje anketiralo je 8.000 žena širom svijeta. Otkrilo je da je većina žena (92%) osjetila povećani pritisak tijekom pandemije zbog nemogućnosti osobnog viđanja voljenih osoba (49%), financijskog stresa (47%), sigurnosti posla (29%) i školovanja djece u kući (24 %). Uz ove pritiske, polovica žena (52%) priznaje da se osjećala manje povezano, što je rezultiralo osjećajima tjeskobe (44%), izolacije (42%), nedostatka motivacije (34%) i sumnje u sebe (20%).

Unatoč tome što se više od polovice (57%) okrenulo mrežnim platformama kako bi se osjećalo povezano sa svojim vršnjacima, više od četvrtine (28%) žena priznaje da se osjeća osuđeno kada dijeli vlastite borbe na stranicama društvenih mreža, 27% ne vjeruje da je itko zainteresiran čuti njihovu priču, dok 40% niti ne voli pričati o sebi.

PR Foto: PR

Kako bi odgovorio na ove konkretne probleme i okupio ljude zajedno, Avon pokreće globalnu galeriju priča kako bi sve žene i muškarci podijelili svoja različita iskustva, povezali se s drugima širom svijeta i nadahnuli jedni druge. Galerija Moja priča je važna #MyStoryMatters pokrenuta je uoči Međunarodnog dana žena i slavi priče o snazi, čvrstini i odlučnosti, od izvanrednih trijumfa do svakodnevnih pobjeda.

DONIRAJ PRIČU: www.watchmenow.avon.com

U galeriji se već nalazi mnoštvo priča koje odražavaju različita iskustva žena i djevojaka širom svijeta. Priče se kreću od žongliranja majčinstva i karijere do preživjelih nedaća i inspirirajućih pobjeda, uključujući rak dojke i obiteljsko nasilje.

Angela Cretu, Avon CEO, kaže: „U svijetu u kojem naši glasovi još uvijek nisu jednaki, snagu skupljamo u svakodnevnom životu, od ljudi poput nas, ljudi s kojima dijelimo zajednička iskustva. Pomaže nam pronaći vlastitu snagu kad čujemo za drugu ženu koja se bori s istim stvarima s kojima se borimo i mi. Avonova misija je pomoći ženama da prevladaju prepreke i izazove s kojima se suočavaju, da postanu najviše što mogu, i zato ovog Međunarodnog dana žena želimo obnoviti naše veze, pronaći nove i načine dijeljenja priča koje nitko neće osuđivati, slušati druge i pronaći inspiraciju u iskustvu.“
Avonova galerija Moja priča je važna pružit će ženama mjesto za razgovor, dijeljenje priča i slavljenje postignuća. Spojit će autentične priče iz cijelog svijeta pokazujući da su žene snažne, hrabre i moćne i da nas nikada ne treba podcjenjivati. Što više priča prikupimo i što više pozitivnih uzora pokažemo, to ćemo veći utjecaj imati. Kako bi proslavili svaku podijeljenu priču, Avon Foundation donirat će 1 USD za svaku priču - dobrotvornim organizacijama koje podržavaju žene kako bi pomogle stvoriti bolji svijet za žene, koji je bolji svijet za sve.

PR Foto: PR


Ako mislite da vaša priča nije važna, razmislite ponovno!
Potičemo vas da se pridružite Avonovom pokretu #mojapričajevažna i budete nadahnuće i inspiracija za sve nas. Svaka priča pomiče granice i može promijeniti budućnost.
Podijelite i vi svoju priču i donirajte, na: www.watchmenow.avon.com