Kao modna kuća kojoj je stalo do prenošenja znanja na nove generacije, Chanel se etablirao kao sudionik kurikula brojnih škola za modu i dizajn, kao i onih u čijem su središtu menadžment, marketing, biznis te digitalne i nove tehnologije. Svake godine nastoji otići korak dalje, a nedavno je 500-tinjak studenata dobilo priliku zaviriti u nastanak nove cruise kolekcije.
Spoj najboljih svjetskih modnih stručnjaka
Svim svojim angažmanima modna kuća Chanel želi razviti mlade talente u suradnji s ponajboljim obrazovnim ustanovama kao što su londonska škola Central Saint Martins, Institut Français de la mode, ESSEC Business School, Lycée Octave Feuillet, Lycée de la Source, l'Académie Internationale de Coupe de Paris i Ecole Duperré.
Spajanjem ponajboljih obrazovnih institucija i jedne od najcjenjenijih modnih kuća svijeta pripremaju se novi stručnjaci sutrašnjice koji će raditi u kompanijama vezanima uz modu. Pritom nastoje očuvati i rijetke vještine poput ručnog veza i rada s perjem, ali i razviti studentske sposobnosti vizualnog kreiranja brenda.
Kao članica udruge Comité Colbert, modna kuća Chanel ulaže i u magisterije iz područja strateškog dizajna, a jednako im je važan i tekstilni inženjering. Pritom se u svakom aspektu svoga djelovanja vode multidisciplinarnošću, a svoje su znanje do sada prenijeli već na četrdeset obrazovnih ustanova.
Ovo je događanje dio Chanelove želje da mlađim i nadarenim naraštajima preda svoje vrijednosti i strast prema visokoj modi i to u svim njezinim sferama – financijama, menadžmentu, marketingu, biznisu i novim tehnologijama.
Studenti zavirili u backstage
Kako bi studentima dali dodatni poticaj, Chanel je početkom svibnja organizirao poseban dan namijenjen učenicima i studentima te im ekskluzivno predstavio novu kolekciju za 2018./2019. To im je iskustvo dalo priliku da iz prve ruke okuse čaroliju nove kolekcije i čuju odgovore na sva pitanja koja imaju o njezinu nastanku.
Tijekom ovog svojevrsnog predavanja koje će mladi dugo pamtiti, ugostio ih je sam predsjednik modne kuće Chanel Bruno Pavlovsky, uz bok francuskoj novinarki Elizabeth Quin.
Kako je rekao Pavlovsky, ovo je događanje dio Chanelove želje da mlađim i nadarenim naraštajima preda svoje vrijednosti i strast prema visokoj modi, i to u svim njezinim sferama – financijama, menadžmentu, marketingu, biznisu i novim tehnologijama.