Lush Cosmetics, kozmetički brend poznat po prirodnim sastojcima svojih proizvoda za njegu kose i tijela te napose pjenušavim "bombama" za kupanje, ovih dana nadmašio je samog sebe i u svega dva dana prodao više od 12 tisuća pločica krutog šampona.

Lush je promijenio pristup proizvodnji i korištenju kozmetike, bazirajući se na ekološki osviještenom poslovanju i izbjegavanju svih neprirodnih sastojaka koji štete okolišu. Izvorno engleski brend, svoju prvu podružnicu izvan Velike Britanije otvorio je upravo u Hrvatskoj i to sada već davne 1996. u Petrinjskoj ulici u Zagrebu. S vremenom se proširio i po drugim gradovima, a mirisi njegovih neodoljivih proizvoda nerijetko vas sami navode do prodavaonice.

Kada se sve zbroji, ispada da pločice šampona iz Lusha na svjetskoj razini mogu zamijeniti 522 milijuna plastičnih bočica koje bacamo svake godine

Kada je pak na tržište izbacio kruti šampon u pločicama, revolucionirao je pristup njezi kose. Jedna pločica šampona, koja dolazi u mirisnim verzijama za sve tipove kose, navodno je dostatna za čak 80 pranja i putovanje pojedinca oko cijele kugle zemaljske.

Osim toga, kako ne dolazi u plastičnom pakiranju nego možete odabrati između recikliranog papira i metalne posudice, znatno smanjuje zagađenje okoliša. Kako većina naših klasičnih plastičnih bočica šampona završi na dnu mora i oceana, zajedno s drugim plastičnim ambalažama čine čak nevjerojatnih od 65 do 95 posto ukupnog svjetskog zagađenja voda.

Izvorno engleski brend, Lush je svoju prvu podružnicu izvan Velike Britanije otvorio upravo u Hrvatskoj i to sada već davne 1996. u Petrinjskoj ulici u Zagrebu

S druge strane, jedna pločica krutog šampona dovoljna je za broj pranja ekvivalentan onome koji bismo dobili s tri bočice šampona, Kada se sve zbroji, ispada da pločice šampona na svjetskoj razini mogu zamijeniti 522 milijuna plastičnih bočica koje bacamo svake godine.

Nakon što je o svemu ovome ATN postavio video na svoju Facebook stranicu, Lush je u svega dva dana prodao spomenutih nevjerojatnih 12 tisuća pločica šampona. Iako zvuči impresivno, Lushu nisu strane ovakve brojke. Naime, prošle je godine u Sjevernoj Americi prodao tri milijuna pločica šampona, što i ne čudi s obzirom na kvalitetu i prihvatljivu cijenu.