Nastavljajući dugogodišnji poziv budizdrava svim ženama, kako bi ih podsjetili koliko je važno zdravlje i podigli svijest o važnosti prevencije raka dojke, AVON je odlučio pokrenuti kampanju čekiraj koja će na moderan, jednostavan način podsjetiti žene na važnost redovitih samopregleda.
Čekiraj je interaktivna web-stranica koju otvarate na svom mobilnom telefonu: cekiraj.hr. Vodi vas kroz tri jednostavna koraka kojima se simuliraju osnovni pokreti za samopregled grudi.
Nakon pravilno pređenih koraka možete doći i do www.budizdrava.com i svih potrebnih informacija o raku dojke i podršci, a koja je dio dugogodišnje suradnje s udrugom SVE za NJU!. Na jednom mjestu objedinjuje sve nužne podatke o samopregledu i pregledima te pomoću posebne aplikacije svakoj ženi šalje individualizirani podsjetnik za obavljanje pregleda.
U Hrvatskoj godišnje više od 2700 žena oboli od raka dojke. Iako posljednje tri godine smrtnost pada, ona je i dalje visoka jer je od raka dojke 2018. godine umrlo gotovo 800 žena.
Govorimo o bolesti koja je izlječiva u više od 90 % slučajeva ako se otkrije na vrijeme. U ovom brzom načinu života kojim svi danas živimo, željeli smo se ženama obratiti na moderan, efikasan i zabavan način: kliknite na cekiraj.hr na svom mobitelu jer samo zbog vas smo pojednostavnili i izdvojili tri osnovna koraka samopregleda dojki.
Interaktivno, pokretima prstiju, ne samo da učimo, nego i da se podsjetimo za buduće redovne samopreglede. Pozivam sve žene da konačno sebe stave na prvo mjesto i stvore to potrebno vrijeme kako bi obavile pregled. Ako ne zbog sebe, onda zbog svojih najmilijih, koji ih trebaju zdrave, rekla je Lucija Josipović, voditeljica odnosa s javnošću i oglašavanja u Avonu.