BIPA predstavila novu imidž kampanju kojom želi inspirirati i ohrabriti sve da pronađu svoje pravo „ja“.
Lanac drogerija BIPA koja ove godine obilježava 15. godinu postojanja u Hrvatskoj, predstavila je imidž kampanju „Nepobjedive“ kako bi nas podsjetila da je snaga svakoga od nas u vlastitoj autentičnosti. Ovaj iskorak predstavlja novo poglavlje za BIPU, a u nadolazećem razdoblju predstavit će razne novosti za kupce i zaposlenike.
Kampanjom „Nepobjedive“ želja je inspirirati i ohrabriti, prvenstveno sve žene, ali i sve ostale, da pronađu svoje pravo „ja“, da se ne stavljaju u okvire koje im društvo nameće i da ostanu svoji. Ona pokazuje kako je ružičasta boja odlučnih, beskompromisnih i neustrašivih, bez obzira na to što se baš ona nepravedno često pripisuje svijetu nježnih i slabih. Ružičasta postaje boja inspiracije, boja snažnih žena i svih drugih koji su na putu da pronađu svoje pravo „ja“, kako bi u sebi samima pronašli slobodu i zadovoljstvo.
Kampanjom „Nepobjedive“ BIPA želi inspirirati sve da žive život punim plućima i kažu zbogom propuštenim prilikama!