Novom kampanjom "Šest lica glumice Nine Violić" Grubić design obilježava 30 godina u dizajnu nakita koji stvaraju otac Mladen i sin Petar Grubić
Brojne kolekcije kreatorskog dvojca, oca i sina Mladena i Petra Grubića, slijede svevremenski koncept od ulične mode do ekstravagancije. Želja im je naglasiti moć i ulogu nakita kod svakog stajlinga jer su odjeća i moda nerazdvojni prijatelji. Svaki novi komad nakita stvaran strašću i nestrpljenjem Grubićima izazov je, kako za njih tako i za njihove klijente, kojim dokazuju do koje mjere žele biti drugačiji.
Ne robujemo hirovitim modnim kretanjima, dizajnom želimo osigurati dostupnost nakita široj populaciji, a mlađim generacijama dizajnom i cijenom omogućiti eksperimentiranje u građenju svog stila. Slavimo samo posebnost, biti drugačiji, rekao je Mladen Grubić.Novom kampanjom Grubić design obilježava 30 godina u dizajnu nakita. Brojne kolekcije slijede svevremenski koncept od ulične mode do ekstravagancije.
Za kampanje Grubić nakita posebno su zanimljivi plesači i glumci, koji na najbolji način pokretom i karakterom prenose njihovu poruku, inspiraciju kroz nakit. Različitost ih čini posebnima, tako da su za novu kampanju kroz objektiv Mare Milin upoznali glumicu Ninu Violić u različitim ulogama. Njezine su transformacije pravo bogatstvo profesije, a kostimi i nakit dio su njezinih snova.
Obožavam njihov nakit, volim tu različitost i nedoslovnost. Pružili su mi mogućnost da se svaki put uživim u neku potpuno drugu ulogu, a to je meni uvijek gušt. Posebno zato što me fotkala Mare Milin s kojom uživam raditi već preko 20 godina. Snimanje s njom se ne propušta, to je jednostavno lunapark, objasnila je glumica.
Nina u kampanji predstavlja nakit iz 6 stalnih kolekcija:
1. Elizabetanski (biseri i medaljoni)
2. Barok (venecijanski kristal i mesing)
3. Tradicija (staklene perle sa elementima paške čipke)
4. Kapsula budućnosti (kovane kravate i obruč narukvice)
5. Grace Jones (murano sa epecijalnim efektom raspucane terakote)
6. Džungloidi (koža, poludrago kamenje, korijenje tropskih biljaka)
Petar Grubić izuzetno je ponosan na ovu kampanju.
Mislim da ova serija fotografija odlično prikazuje raznolikost našeg asortimana i vizija, koju velik broj naših stalnih klijenata voli isticati. Uloge i emocije koje je Nina Violić sposobna izmjenjivati takvom lakoćom i brzinom za mene su neviđene, a Mare stilski toliko paše našem dizajnu da se iskreno nadam da će samo njezini potpisi padati na sve naše buduće kampanje. Izuzetno sam ponosan na ovu kampanju, na cijeli tim koji je radio na njoj te me sve skupa jako motivira za buduće projekte.
Zadovoljstvo rezultatom kampanje ne krije poznata fotografkinja Mare Milin koja smatra kako je Nina jedna od privatno najjačih osobnosti hrvatskog glumišta.
Danas kada predajem ove vizuale, znam da ih je 6. A trebao je biti neki drugi broj. Ali, ništa nije slučajno. Htjela sam da Nina Violić na ovim fotografijama bude glumica, ali i da se kroz dvojnost tragedija-komedija kazališnog principa prozire ona kao osoba. S njom je to neminovno. Ona je jedna od privatno najjačih osobnosti hrvatskog glumišta. Ponekad te strah od te njezine osobnosti, kolika je, kaže Mare Milin.