Ljetni odmor je savršeno vrijeme za prepuštanje strastima. Evo što su o svojim najpamtljivijim seksualnim iskustvima u ljetnim mjesecima rekle neke naše čitateljice.

Anonimni seks

Frendica me nagovorila da odem s njom na jedan koncert na otvorenom. Iako ne slušam tog pjevača, imala je kartu viška pa joj nisam mogla reći ne. Muzika je bila loša, gužva grozna, a redovi za piće (i wc!) ogromni. Dok sam cupkala s noge na nogu u redu, prišao mi je zgodan visoki stranac i pitao me može li mi platiti piće. Pristala sam. Popili smo nekoliko kratkih i na kraju odlučili otići u njegovu hotelsku sobu. Hm...najluđa noć u mojem životu. Mislim da je seks bio posebno dobar jer si nikad nismo rekli kako se zovemo, Martina 37 godina.

Osvetnički seks

Kad je bivši sa mnom prekinuo nakon pet godina veze bez ikakvog objašnjenja, sjela sam u auto i zapalila sama na more. U kafiću u blizini apartmana u kojem sam odsjela već prve večeri upoznala sam tipa i odmah mu dala do znanja da me zanima samo jedno. Nismo ni čekali da se skinemo do kraja. Prepustila sam se osvetničkom seksu bez ustručavanja. Bilo je tako dobro. Svakako ga treba isprobati, Lucija, 24 godine

Seks u šatoru

Svakog ljeta dečko i ja slavimo njegov rođendan kampirajući u prirodi. Ima nešto posebno u provođenju vremena s partnerom na otvorenom dok je vruće, a svako od nas ima vrlo malo odjeće na sebi. Preko dana istražujemo svoju okolicu, kupamo se i uživamo na suncu. Navečer se povučemo u svoj šator i vodimo ljubav cijelu noć, Tamara, 29 godina.

Riskantan seks

Za godišnjicu braka ostavili smo klince kod bake i djeda i otišli na romantični vikend na more. Brzo smo odabrali smještaj i tek po dolasku shvatili da imamo susjede koji mogu vidjeti u našu spavaću sobu ako ne navučemo zavjese. Ne znam je li u pitanju bilo sunce, more, čaša vina koju sam popila uz večeru ili činjenica da smo napokon bili sami, ali svom suprugu sam te večeri šapnula u uho – ne navlači zavjese. Uzbudila me mogućnost da bi nas netko mogao vidjeti dok se prepuštamo strasti. Bio je to najbolji seks u mojem životu, Ivana, 45 godina.

Pet misli koje muškarcima prođu kroz glavu kad ženu vide golu

Brzi seks

Ljetovanje s roditeljima, braćom i sestrama je najbolje. Drugi kuhaju za tebe, peru i brinu o svakodnevnim sitnicama, a ti uživaš. Ili je tako barem u mojem slučaju. Hehe. No, prošle godine na obiteljsko ljetovanje sam povela i dečka. Kuća je bila non-stop puna i nismo imali ni mrvicu privatnosti. Ubrzo smo postali jaaako frustrirani. Odlučili smo jedno popodne zbrisati ranije kući s plaže i zadovoljiti svoje potrebe. Nismo do kraja stigli skinuti odjeću sa sebe, a već mi je stigla poruka na mobitel od sestre – Gdje ste? Mi smo na putu doma. Ta je poruka bila kao benzin na vatru. Znali smo da imamo svega pet minuta vremena, ali nije nas bilo briga. Nisam ni znala da mogu tako brzo postignuti orgazam, Tatjana, 25 godina.