Ivan Alduk predstavlja novu kolekciju vjenčanica za jesen i zimu putem jednostavne, nevine modne kampanje fotografa Ivana Pavliša lišene suvišnosti i pretjerivanja koja postaje izvrstan odgovor na trenutačnu situaciju društva.

Ne pristajem na 'novo normalno' stanje koje je miljama udaljeno od tog pojma i na svakodnevno zasipanje depresivnim brojkama s kojima ne znam gdje bih. U stanju sličnom kaosu gdje gasimo jedan požar dok nam se istovremeno rasplamsava ostatak zgarišta, ne mogu sjediti i ne činiti ništa.

Ono što kao modni dizajner najbolje radim i znam jest upravo to - dizajn, stvaranje posebnih kolekcija, kampanja, predivnih modela i zadovoljnih klijenata. Izuzetno me ispunjavaju i vesele radna mjesta u našem brendu, moji suradnici kojih se olako ne odričem u ovom kaosu. Stanje u koje smo svi upali u nama je probudilo dalmatinski dišpet, pa smo prvo otvorili veliki, raskošni Alduk dućan na najljepšem zagrebačkom trgu, Trgu kralja Tomislava 19, a sada, u vrijeme kada su svadbe postale glavna tema medija, predstavljamo novu kolekciju vjenčanica, izjavio je Ivan.

Ivan Alduk: Zavirite u novi dućan poznatog dizajnera koji odiše originalnošću

Iza tog dizajnera je više od deset modno uspješnih godina stvaranja, bezbroj kreacija i modnih kolekcija, kampanja, zadovoljnih ambasadorica i klijentica, a ne sumnjamo kako će taj broj ovom novom kolekcijom vjenčanica koja je već dostupna u Alduk dućanu za isprobavanje i naručivanje, uz rezervaciju termina kako bi vam se u potpunosti posvetili, i dalje rasti. Ivan je dizajner koji jasno artikulira ne samo svoje projekte već i stavove te ih se ne libi izreći, a njegov odgovor na trenutnu situaciju dolazi u vidu ovakvih, predivnih modnih kolekcija.

Vraćanje sistema na neke stare, dobre postavke. To je bila smjernica pri stvaranju ove kolekcije vjenčanica, ali i modne kampanje. Bijelo kao simbol nevinosti i nečeg praznog na čemu ćemo zabilježiti svoje misli, ideje, želje i sjećanja je temelj od kojeg kao kreativac krećem. Bijeli papir koji trpi razne poteze rukom, sve ideje, a onda ista takva tkanina i studio - mislim da je to izvrstan spoj za prezentaciju nove kolekcije u ovim vremenima, objasnio je Ivan ideju nove kampanje koju je snimio i kreativno oblikovao fotograf Ivan Pavliš, dok je za make-up i frizuru zaslužan Studio Marcela. Ana Laura Kapetanović iz Talia agencije se je po drugi put našla kao zaštitno lice Alduk bridal kampanje.

Ivan Alduk: Kolekcija vjenčanica u koje se mladenke zaljube na prvi pogled

Kolekcija vjenčanica inspirirana ženskim tijelom ističe ono najbolje ili prikriva nesavršenstva. Aldukov rukopis lako prepoznatljiv po naglasku na liniji struka, u novoj sezoni upotpunjen je posebnim, efektnim tkaninama, čipkama i laskavim krojevima. Detalji pojasa od baršuna, plašt/rukavi koji se mogu skinuti, suknja kao dodatak jednostavnoj liniji vjenčanice koja je u tren čini raskošnom ili funkcionalnom jesu novosti koje očekuju buduće mladenke pri isprobavanju.

Ne treba život uvijek gledati razumom, već je ponekad pametno pustiti srce da vodi. A ako ono, u ovo ludo vrijeme, vodi i prema raskošnoj vjenčanici iako je svadba u uskom krugu obitelji ili na plaži - dopustite mu tu slobodu. Osjetljivost na trenutak i razumnost u svakoj situaciji ionako je precijenjena te nikad ne vodi nezaboravnim uspomenama, inspirativno je poručio Ivan svim svojim postojećim i budućim klijenticama.