Američki brand sportske odjeće Under Armour nikada se nije oslanjao na svijet celebrityja. Njihove su proizvode uvijek predstavljale snažne žene koje su "kao niti jedna druga". Upravo je to naziv njihove nove kampanje čija je glavna zvijezda balerina Misty Copeland
Uz pomoć snažnih žena i njihovih snažnih poruka te fotografija Under Armour želi osnažiti žene diljem svijeta.
Prvoj Afroamerikanki koja je primljena u Američki baletni teatar Misty Copeland u kampanji su se pridružile kaskaderka Jessie Graff, osnivačica udruge Harlem Run, Alison Desir, vlasnica crnoga pojasa u tae kwon dou Zoe Zhang i olimpijska pobjednica i sprinterica, Natasha Hastings.
Ova je kampanja o ženama koje su kao niti jedna druga – govori sprinterica Hastings koja na svakoj utrci obavezno nosi crveni ruž.
Bez obzira što vam daje samopuzdanje, bio to crveni ruž ili jutarnja mantra, važno je da se 'bacite na glavu, bez straha' - govori slavna olimpijka, a Misty Copeland dodaje:Ne dopustite nikome da vam kaže kako se na poslu ne smijete pojaviti u suknji.
Budite ono što jeste i ni za što se nikome nemojte ispričavati. Ne dopustite nikome da vam kaže kako se na poslu ne smijete pojaviti u suknji ili da vas ne shvaćaju dovoljno ozbiljno samo zato što ste lijepe. Ne! Bez obzira na ljepotu, ja ću se pojaviti na poslu i odraditi sve zadatke.
Kampanja je predstavljena prije dva dana u Under Armour pop-up shopu u New Yorku. Kako izgleda cijela kampanja i što nam sve poručuju ove snažne žene, pogledajte na internetskoj stranici brenda.
U nastavku pogledajte video iz kampanje s Misty Copeland.