Peekaboo torba, koju je Silvia Venturini Fendi prvi put predstavila 2009., od samog je početka zamišljena kao suprotnost “It” torbama prepunim logotipa.
Njezina je čar u dvostrukosti: izvana diskretna i elegantna, iznutra otkriva raskoš boja i luksuznih materijala. Upravo taj trenutak "pogledaj unutra" postao je Peekaboo zaštitni znak.
Na milanskoj pisti za proljeće/ljeto 2026. pokazalo se koliko je taj koncept i dalje svjež. Na prvi pogled torba izgleda poznato: klasična trapezoidna forma, čista linija, decentna koža. No čim se otvori, otkriva pravi spektakl: unutrašnjost obloženu satenskim tkaninama, metalik nijansama, šljokicama ili vibrantnim bojama poput tirkizne, crvene i žute. Jednostavno okretanje kopče stvara karakterističan nabor, mali “osmijeh" torbe, koji poziva da se zaviri unutra.
Svaka pregrada zamišljena je kao mali svijet za sebe, jedan dio može ostati zatvoren i intiman, dok drugi služi da otkrije osobnost nositeljice. Tako Peekaboo postaje i metafora: izvana ozbiljna i odmjerena, iznutra razigrana, neočekivana i šarena.
Novi modeli donose i dodatna iznenađenja: unutarnje strane prekrivene perlicama, cvjetnim uzorcima, pa čak i sjajnim efektima koji djeluju poput nakita skrivenog u torbi.
Osim Peekaboo torbi, kolekcija je ponudila cijeli spektar modnih dodataka inspiriranih hippie estetikom: torbe ukrašene perlicama u floralnim motivima, ručke od masivnog drva te pletene kožne modele s retro prizvukom. Trend dvostrukih torbi Fendi je interpretirao u ružičastim setovima, dok su minijaturne torbice nalikovale više na luksuzni nakit nego na praktičan predmet.
10 torbi za koje su se žene diljem svijete složile - ovo su modeli koje najviše želimo!
Najčudniji modni trendovi koji su od čitateljica Zadovoljne dobili - palac dolje