Zadovoljna akademija, projekt portala Zadovoljna.hr i Nove TV, dobio je novo priznanje.

Stručni žiri prestižne marketinške nagrade "The Drum Marketing Awards" uvrstio je Zadovoljna akademiju u finale kategorije "Brand Development or Extension of the Year".

Ovo natjecanje otvoreno za agencije, medijske kuće i interne timove kompanija slavi najbolje kampanje na međunarodnoj razini. Upravo zato ulazak u finale među konkurencijom iz cijelog svijeta znači još više timu koji stoji iza Akademije, na čelu s Tihanom Korać, idejnom začetnicom projekta i urednicom portala Zadovoljna.hr.

U žiriju "The Drum Marketing Awards" nalaze se imena iz najjačih svjetskih medija, agencija i kompanija poput Vanesse Fitzgerald, regionalne direktorice Facebooka za Sjevernu Europu, direktorice poslovnog marketinga kompanije Spotify Sarah Kiefer, globalnog direktora marketinga kompanije Gap Inc. Erica Tode, direktora BBC-jevog sektora za marketing i publiku Jamesa Holdena te mnogih drugih vrhunskih stručnjaka.

Stručni žiri prestižne marketinške nagrade "The Drum Marketing Awards" uvrstio je Zadovoljna akademiju u finale kategorije "Brand Development or Extension of the Year".


Prilikom odabira finalista stručni žiri vodio je računa o tome koliko su projekti u konkurenciji inovativni, kreativni, efikasni i jesu li urodili konkretnim rezultatima.

Kampanja projekta Zadovoljna akademija jedina je kampanja iz Hrvatske koja se našla u finalu, a među nominiranima u kategoriji "Brand Development or Extension of the Year" uz Novu TV nalaze se McLaren Marketing, MC&C, Johnston Press PLC te Engine koji stoji iza kampanje za revolucionarnu solarnu tehnologiju napravljenu s kompanijom E.ON i kultnim virtualnim bendom Gorillaz.

Dobitnici nagrade bit će proglašeni 30. svibnja na svečanoj ceremoniji u Londonu.

Zadovoljna akademija potiče ideju cjeloživotnog učenja te ženama svih dobnih skupina omogućuje dodatno obrazovanje i usavršavanje. Ovim projektom portal Zadovoljna.hr pokušava poboljšati položaj žena na tržištu rada u Hrvatskoj.


Zadovoljna akademija potiče ideju cjeloživotnog učenja te ženama svih dobnih skupina omogućuje dodatno obrazovanje i usavršavanje. Ovim projektom portal Zadovoljna.hr pokušava poboljšati položaj žena na tržištu rada u Hrvatskoj. U prvoj godini Akademije 15 žena dobilo je priliku izabrati željenu edukaciju među ponuđenim programima i tako izgraditi temelj za ostvarivanje vlastitih ciljeva i snova.

Uz "The Drum Marketing Awards", vrijednost projekta prepoznao je i stručni žiri nagrade ''Digiday Media Awards Europe'' koji okuplja predstavnike kompanija The Economist Group, Conde Nast, CNN te mnogih drugih cijenjenih imena na tržištu.

Zahvaljujući nominaciji u kategoriji "Best Live Event", Zadovoljna akademija našla se u konkurenciji s jakim i prepoznatljivim brendovima poput MTV Europe Music Awards i Refinery 29.