Muškarci tek trebaju dostići žene kad je riječ o kupovini skupocjenih proizvoda za njegu kože, pokazuju rezultati istraživanja koje je objavila agencija za istraživanje tržišta Mintel.
Tržište 'ženskih' proizvoda za njegu kože u Velikoj Britaniji vrijedno je 602 milijuna funti godišnje, dok muškarci troše manje od deset posto te svote, tek 57 milijuna funti.
'Kompanije su uložile velike količine novca u proizvode za njegu muške kože', kaže Alexandra Richmond iz Mintela.
'Uz svu priču o muškarcu novog doba, metroseksualcima, svi su očekivali da muškarci u Britaniji počnu ulagati u svoju kožu. Međutim, jasno je da se to još nije dogodilo', dodala je ona.
'Danas je grublji, neobrijani izgled, poput onoga Russela Branda, postao popularniji i prihvatljiviji među mlađim muškarcima, što znači da nemaju veliku potrebu za ovlaživačima kože ili balzamima za njegu nakon brijanja', naglasila je Richmond.
Istraživanje je potvrdilo da prosječan Britanac na godinu troši manje od 2,5 funte (oko 25 kuna) na kozmetičke proizvode namijenjene njezi kože.