Organizatori sajma vjenčanja wedding Expo koji se ovog vikenda trebao na Zagrebačkom Velesajmu održati 16. put odlučili su ne posustati pred COVID-om i Nacionalnim stožerom, već se prilagoditi trendovima i održati sajam u digitalnom obliku.

Zbog situacije koja je u velikoj mjeri pogodila upravo sektor vjenčanja bilo je nužno potražiti način kako umanjiti posljedice. Budući se do sada pokazalo da najbolje prolaze poslovi koji su najviše aktivni online, osmišljen je nov i prilagođen način održavanja sajma.

Projekt je nastao u suradnji vlasnice Wedding Expo sajma Dee Olup i dvoje stručnjaka i entuzijasta Ivane Velić i Matije Željezića, vlasnika MDT solutions, koji su vidjeli potencijal u ideji da prvi programiraju online sajam vjenčanja.

Ovogodišnji sajam vjenčanja traje od 24.-25.10. na web stranici weddingexpo.hr gdje mladence očekuju "štandovi". Svaki od izlagača će imati svoju stranicu na kojoj se predstavlja te kontakt formu putem koje ih budući mladenci mogu pitati što ih zanima i pritom ostvariti popuste.

U tri koraka: Kako smanjiti popis gostiju na svadbi bez da se ikoga uvrijedi?

Popuste će biti moguće realizirati samo u vrijeme trajanja sajma, a svi izlagači će ostati online do idućeg sajma. Također, prilikom razgledavanja sajma, posjetitelji će moći obilježiti svoje favorite i imati ih sve na jednom mjestu.

Online sajam izlagačima i posjetiteljima garantira zdravstvenu sigurnost te da ga nitko ne može zatvoriti i time obezvrijediti uloženo vrijeme, trud i novac. Ovakav sajam garantira da se nitko ne može zaraziti i da usprkos mjerama zaštite zbog jednog zaraženog na sajmu, nećemo svi morati u karantenu ili na testiranje. K tome su troškovi izlaganja znatno smanjeni, što je u ovim vremenima velika pomoć malim gospodarstvenicima. ističe vlasnica sajma Dea Olup.

S druge strane Velič i Željezić nastavljaju Kako smo specijalizirani za inovativna rješenja u IT sektoru i marketingu tako smo s veseljem prihvatili novi izazov virtualnog sajma. Želimo da našim korisnicima ovo digitalno iskustvo bude jednostavno i ugodno.

Vjenčanje od 1000 eura: Kako su Žana i Manuel organizirali svoju malu bajku s 30 gostiju

Dodali smo opciju označavanja favorita, kako bi nakon razgledavanja svih izlagača, naši mladenci na kraju imali popis svojih favorita. Postavili jednostavne kontak forme putem kojih naši mladenci mogu kontaktirati željenog izlagača i pritom dobiti sjajne ponude i popuste. Prije svega moramo naglasiti da je sve vrlo pregledno, bez nepotrebnih instalacija i vrhunskog iskustva prilagođenog za korisnike.

Prednosti ovakvog izlaganja je laka i ekološka dostupnost bez napuštanja svog doma. Smanjeni financijski i vremenski troškovi daju svima mogućnost da se posvete stvarnim potrebama svih koji organiziraju svoje vjenčanje u ovoj novonastaloj situaciji, zaključuju vlasnici MDT solutionsa.