Iako još nije progovorila niti prohodala princeza Charlotte je već postala dio beauty industrije. Naime 9 mjeseci stara kraljevna je dobila posebnu nijansu ružičastog ruža za usne koji potpisuje Marc Jacobs, a koji nosi upravo njezino ime
Vojvotkinja Catherine jedna je od najutjecajnijih osoba u modnoj industriji, jer što god kraljevna odjene, u rekordnom roku postaje jedan od najprodavanijih artikala.
Iako njezina kćerkica, princeza Charlotte još nije niti prohodala, čini se kako je već krenula maminim stopama.Ružičasto-crvena nijansa ruža pod nazivom Charlotte, inspirirana je tonovima cvijeta engleske ruže
Naime, poznati američki dizajner Marc Jacobs objavio je kako će u njegovoj posljednjoj Le Marc lip crèmekolekciji ruževa za usnebiti i nijansa koja je dobila ime po 9 mjeseci staroj princezi.
Riječ je o ružičasto-crvenoj nijansi ruža pod nazivom Charlotte, inspiriranoj tonovima cvijeta engleske ruže, a koja će vjerujemo ubrzo postati najpopularnija nijansa ruža u Velikoj Britaniji. Cijena ruža za usne iznosi oko 230 kuna.
Neodoljiva princeza je postala trendseterica još prije nekoliko mjeseci, kada je haljinica u kojoj se pojavila u medijima u rekordnom roku rasprodana. Čini se kako je taj snažan efekt naslijedila od majke.
Naime veliki broj haljina u kojima se Catherine pojavila u medijima u rekordnom je roku rasprodan. Haljina rekorderka je ona dizajnerice Diane von Furstenburg koja se u online trgovinama rasprodala u roku od 8 minuta.