Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Moda & ljepota

Princeza Charlotte dobila priznanje kakvo priželjkuju mnoge žene

08-02-2016 Piše Zadovoljna
komentari

Iako još nije progovorila niti prohodala princeza Charlotte je već postala dio beauty industrije. Naime 9 mjeseci stara kraljevna je dobila posebnu nijansu ružičastog ruža za usne koji potpisuje Marc Jacobs, a koji nosi upravo njezino ime


Vojvotkinja Catherine
jedna je od najutjecajnijih osoba u modnoj industriji, jer što god kraljevna odjene, u rekordnom roku postaje jedan od najprodavanijih artikala.

U trendu Čestitke: Sretan Božić Sretan Božić! Sretan Božić! Preuzmite ove čestitke i pošaljite ih dragim ljudima za Božić Ana Gruica Uglešić uvijek mami pažnju svojim modnim izborima Cjenovno prihvatljiva Ova haljina od 50 eura savršen je izbor za blagdanske zabave, ima je i Ana Gruica Uglešić i baš joj super stoji Tri ljepotice iz Zagreba u najtraženijim hlačama NEMAJU KONKURENCIJE Tri gracije iz Zagreba potvrdile koje su hlače najtraženije, bilo ljeto ili zima

Ružičasto-crvena nijansa ruža pod nazivom Charlotte, inspirirana je tonovima cvijeta engleske ruže Iako njezina kćerkica, princeza Charlotte još nije niti prohodala, čini se kako je već krenula maminim stopama.

Naime, poznati američki dizajner Marc Jacobs objavio je kako će u njegovoj posljednjoj Le Marc lip crèmekolekciji ruževa za usnebiti i nijansa koja je dobila ime po 9 mjeseci staroj princezi.

Riječ je o ružičasto-crvenoj nijansi ruža pod nazivom Charlotte, inspiriranoj tonovima cvijeta engleske ruže, a koja će vjerujemo ubrzo postati najpopularnija nijansa ruža u Velikoj Britaniji. Cijena ruža za usne iznosi oko 230 kuna.

Neodoljiva princeza je postala trendseterica još prije nekoliko mjeseci, kada je haljinica u kojoj se pojavila u medijima u rekordnom roku rasprodana. Čini se kako je taj snažan efekt naslijedila od majke.

Naime veliki broj haljina u kojima se Catherine pojavila u medijima u rekordnom je roku rasprodan. Haljina rekorderka je ona dizajnerice Diane von Furstenburg koja se u online trgovinama rasprodala u roku od 8 minuta.