Da se fanovi nikada ne mogu zasititi svojih idola, pogotovo ako je riječ o osvajaču tinejdžerskih srca potvrdio je i najnoviji parfem Justina Biebera namijenjen ženama, odnosno curama, nazvan 'Girlfriend' koji je u američkim parfumerijama apsolutni bestseler. Naime, svaku minutu proda se jedna bočica ove celebrity prašine skrivene u bočici parfema
Tržište parfema uglavnom je središte pažnje ženskih poznatih osoba koje svoje ime ne žele vidjeti samo na omotima CD-ova te na filmskim plakatima već i u blistavim parfumerijama.
Ketty Perry, Kim Kardashian, Beyonce, Kylie tek su neke od njih koje su uspjele promovirati svoje ime u upečatljivim bočicama, dok su tek rijetke kao na primjer Sarah Jessica Parker svoje ime decentno napisale na elegantnu bočicu diskretnog mirisa.
>> Provokacija ili neukus: Dakota Fanning s parfemom između nogu
Muško ime na policama ženskih parfema je Justin Bieber koji sve što dotakne pretvori u 'must have' ili bestseler za čiju se kvalitetu niti cijenu ne pita.
>> Katy Perry kao zaigrana mačkica
U jednom od lanaca američkih parfumerija svake minute proda se jedna bočica njegovog drugog parfema nazvanog 'Girlfriend'. Opisan kao 'koketan' i 'primamljiv' ovaj ženski miris jedan je od najbrže prodavanih celebrity parfema u prvom tjednu izlaska na tržište.
Bieberov prvi miris 'Someday', čija bočica neodoljivo podsjeća na razmetljivo pakiranje voćno-cvjetne mirisne avanture Marca Jacbosa, u prvih mjesec dana zaradila je 1,8 milijuna dolara.