Reklama za uloške britanske kompanije Bodyform napravljena u sklopu kampanje Red.Fit oduševljava žene diljem svijeta
Što vam prvo padne na pamet kada pomislite na reklame za ženske higijenske proizvode? Većina žena odmah će se sjetiti plave tekućine koja glumi krv i nasmiješenih žena u uskim bijelim hlačama.
Britanska kompanija Bodyform koja se bavi proizvodnjom higijenskih uložaka lansirala je kampanju Red.Fit i pripadajuću reklamu koja je mjesečnicu napokon prikazala u potpuno drugačijem svjetlu.
Cilj kampanje je educiranje žena o tome kako menstrualni ciklus utječe na njihovo zdravlje i režim tjelovježbe.
Ponekad se čini da znanstvenici znaju više o površini Marsa nego o tome kako funkcionira tijelo žene. Mi vjerujemo da ovaj nedostatak znanja sprječava žene da budu aktivne tijekom menstrualnog ciklusa, a to može imati negativan utjecaj na njih. Ovo se može i mora promijeniti, kaže ekipa iz Bodyforma u svom otvorenom pismu.
Njihova poruka je jednostavna. Krv nam ne smije stajati na putu, živite neustrašivo, slogan koji prati kampanju.
Sukladno tome, reklamom su željeli pokazati da su žene snažne i u fizički najtežim danima u mjesecu. Testiraju svoje granice dok krvare radeći ono što vole. Upravo je to oduševilo žene diljem svijeta kojima je puna kapa pretjerano nježnih prikaza mjesečnice, a zanimljivo je kako se u moru pozitivnih komentara na račun kampanje našlo i zanimljivih komentara muškaraca.
Ovakve bi trebale biti žene. Niste nježni cvjetovi koji trebaju zaštitu muškaraca koji vam se nameću. Stotinama i tisućama godina bile ste ratnice, borci, jednake muškarcima. S neolitskom revolucijom muškarci su vas zatvorili u kuće. Muškarci su vas uvjerili da ste nesposobne raditi mnoge stvari zato što se muškarci boje gubitka svoje krhke potencije. Muškarci se boje vas. Pustite ih neka se boje. Ne prihvaćajte sporedne uloge u ovom svijetu. Ne treba vam netko tko će vam otvarati vrata pod maskom uljudnosti. Možete same otvarati svoja vrata. Ma možete ih i srušiti, napisao je jedan muškarac i naišao na sveopće odobravanje žena.
Pogledajte i kratki film kompanije Always pod nazivom "#LikeAGirl - Idi dalje' koji bi trebao vidjeti svatko tko ima kćerku.