Noćni život Cannesa dodatno procvjeta tijekom održavanja slavnog filmskog festivala zahvaljujući brojnim zabavama.
Najprestižniju ovogodišnju zabavu organizirao je upravo Festival u suradnji s francuskim koncernom Kering.
Gucci, Yves Saint Laurent, Balenciaga, Alexander McQueen, Bottega Veneta, Boucheron, Christopher Kane i Girard samo su neki od brendova u ovom koncernu čiji je vlasnik Francois-Henri Pinault, suprug Salme Hayek.
Slavna meksička glumica vjerna je brendovima u suprugovu vlasništvu pa je tako na ovu zabavu stigla u haljini modne kuće Gucci. Duga uska haljina uopće se ne bi isticala da u gornjem dijelu nije ukrašena kristalima. Bez obzira na taj blještavi dodatak, radi se o vrlo jednostavnom modelu haljine klasičnog kroja.
Potpuno drukčiji model za sebe je odabrala Eva Longoria. Ona je na istu zabavu stigla u haljini modnog brenda Atelier Zuhra iz njihove kolekcije za jesen/zimu 2019. godine. Smaragdno zelena haljina s prozirnim dijelovima na području bedara ukrašena je pločicama od reflektirajućeg akrila upotpunjena je sandalama s kristalima slične smaragdne nijanse.
Ukupno {{TotalVotes}}
Dvije ljepotice pokazale su dva različita pristupa osmišljavanju stajlinga za ovakve prigode. Eva je igrala na kartu efektnosti i odabrala kombinaciju koja ne može proći neprimijećeno, a Salma se odlučila za jednostavnije izdanje s nekoliko upečatljivih dodataka koje se neće previše isticati.