Znamo kako uživa Generacija Z: zvijezde regionalne Instagram i You Tube scene otkrivaju u čemu uživaju.
„Ne zaboravite se nekad opustiti, malo stati i uživati u momentu! Samo uživaj, dobro je!“, napisao je Pave Elez na Instagramu. Pave je jedan od najpoznatijih domaćih You Tubera, pripadnik generacije Z i jedno od zaštitnih lica nove kampanje Barcaffè Cappuccino koja nas poziva na uživanje.
Slogan kampanje #samouživaj poziv je novoj generaciji da pronađe svoju autentičnu osobnost koja prepoznaje važnost uživanja u trenutku. Uz Pavu, kojeg je Barcaffè prepoznao kao predstavnika generacije Z koji slijedi svoje ambicije i snove, u kampanji sudjeluju i mladi i uspješni Tjaša Kramarič i Klemen Kopina, koji su s nama podijelili što ih usrećuje.
Nova Barcaffè kampanja sastoji od tri videa #samouzivaj (barcaffe.hr) koji spajaju moderne snimke stila života u kombinaciji s kadrovima kave stvorene za užitak. Kroz video zapise svaki od ova tri mlada talenta interpretiraju svoje viđenje uživanja u svakodnevnom životu.
I doista, teško je odoljeti osjećaju sreće i užitka u svakodnevnom trenutku, baš kao što ne možemo odoljeti primamljivom okusu Barcaffè Cappuccina. Ovaj napitak savršen je izbor za razmaziti najmilije i sebe, što su Tjaša, Klemen i Pave Elez potvrdili u novoj kampanji i na svojim društvenim mrežama.