PR
PR (Foto: PR)
Zdravlje & prehrana

#samouživaj nova Barcaffè kampanja govori o užitku i Generaciji Z

02-06-2022 Piše PR
komentari

Znamo kako uživa Generacija Z: zvijezde regionalne Instagram i You Tube scene otkrivaju u čemu uživaju.

„Ne zaboravite se nekad opustiti, malo stati i uživati u momentu! Samo uživaj, dobro je!“, napisao je Pave Elez na Instagramu. Pave je jedan od najpoznatijih domaćih You Tubera, pripadnik generacije Z i jedno od zaštitnih lica nove kampanje Barcaffè Cappuccino koja nas poziva na uživanje.

U trendu Čestitke: Sretan Božić Sretan Božić! Sretan Božić! Preuzmite ove čestitke i pošaljite ih dragim ljudima za Božić Tri ljepotice iz Zagreba u najtraženijim hlačama NEMAJU KONKURENCIJE Tri gracije iz Zagreba potvrdile koje su hlače najtraženije, bilo ljeto ili zima Ana Gruica Uglešić uvijek mami pažnju svojim modnim izborima Cjenovno prihvatljiva Ova haljina od 50 eura savršen je izbor za blagdanske zabave, ima je i Ana Gruica Uglešić i baš joj super stoji

Slogan kampanje #samouživaj poziv je novoj generaciji da pronađe svoju autentičnu osobnost koja prepoznaje važnost uživanja u trenutku. Uz Pavu, kojeg je Barcaffè prepoznao kao predstavnika generacije Z koji slijedi svoje ambicije i snove, u kampanji sudjeluju i mladi i uspješni Tjaša Kramarič i Klemen Kopina, koji su s nama podijelili što ih usrećuje.

PR PR (Foto: PR) Inspirativno je saznati što pokreće pripadnike generacije Z i pronaći sebe u njihovom stilu života: oni su kreativni, znatiželjni i ambiciozni. U svemu što rade traže uživanje. Kad uživaju, opušteni su, dobro se osjećaju, tada je svijet ljepši i bolji: „Uživanje je moj izbor. Jer kad uživam, sve izgleda dobro. Zato nikad ne odustajem od uživanja. Uživanje tražim u svemu. Posebno u šalici kave“, otkrio nam je Pave u svojem videu.

Nova Barcaffè kampanja sastoji od tri videa #samouzivaj (barcaffe.hr) koji spajaju moderne snimke stila života u kombinaciji s kadrovima kave stvorene za užitak. Kroz video zapise svaki od ova tri mlada talenta interpretiraju svoje viđenje uživanja u svakodnevnom životu.

I doista, teško je odoljeti osjećaju sreće i užitka u svakodnevnom trenutku, baš kao što ne možemo odoljeti primamljivom okusu Barcaffè Cappuccina. Ovaj napitak savršen je izbor za razmaziti najmilije i sebe, što su Tjaša, Klemen i Pave Elez potvrdili u novoj kampanji i na svojim društvenim mrežama.
 

 

 

!Komentari su onemogućeni za ovaj članak.
Pročitaj još
Pročitaj još