PR
PR (Foto: PR)
Zdravlje & prehrana

#samouživaj nova Barcaffè kampanja govori o užitku i Generaciji Z

02-06-2022 Piše PR
komentari

Znamo kako uživa Generacija Z: zvijezde regionalne Instagram i You Tube scene otkrivaju u čemu uživaju.

„Ne zaboravite se nekad opustiti, malo stati i uživati u momentu! Samo uživaj, dobro je!“, napisao je Pave Elez na Instagramu. Pave je jedan od najpoznatijih domaćih You Tubera, pripadnik generacije Z i jedno od zaštitnih lica nove kampanje Barcaffè Cappuccino koja nas poziva na uživanje.

U trendu Čestitke: Sretan Božić Sretan Božić! Sretan Božić! Preuzmite ove čestitke i pošaljite ih dragim ljudima za Božić Tri ljepotice iz Zagreba u najtraženijim hlačama NEMAJU KONKURENCIJE Tri gracije iz Zagreba potvrdile koje su hlače najtraženije, bilo ljeto ili zima Modno izdanje sa zadarske špice Kakav spoj! Zadarska "Zgodna žena": Izdanje koje podsjeća na scene u kojima sve stane i okreće se za stavom i stilom dive

Slogan kampanje #samouživaj poziv je novoj generaciji da pronađe svoju autentičnu osobnost koja prepoznaje važnost uživanja u trenutku. Uz Pavu, kojeg je Barcaffè prepoznao kao predstavnika generacije Z koji slijedi svoje ambicije i snove, u kampanji sudjeluju i mladi i uspješni Tjaša Kramarič i Klemen Kopina, koji su s nama podijelili što ih usrećuje.

PR PR (Foto: PR) Inspirativno je saznati što pokreće pripadnike generacije Z i pronaći sebe u njihovom stilu života: oni su kreativni, znatiželjni i ambiciozni. U svemu što rade traže uživanje. Kad uživaju, opušteni su, dobro se osjećaju, tada je svijet ljepši i bolji: „Uživanje je moj izbor. Jer kad uživam, sve izgleda dobro. Zato nikad ne odustajem od uživanja. Uživanje tražim u svemu. Posebno u šalici kave“, otkrio nam je Pave u svojem videu.

Nova Barcaffè kampanja sastoji od tri videa #samouzivaj (barcaffe.hr) koji spajaju moderne snimke stila života u kombinaciji s kadrovima kave stvorene za užitak. Kroz video zapise svaki od ova tri mlada talenta interpretiraju svoje viđenje uživanja u svakodnevnom životu.

I doista, teško je odoljeti osjećaju sreće i užitka u svakodnevnom trenutku, baš kao što ne možemo odoljeti primamljivom okusu Barcaffè Cappuccina. Ovaj napitak savršen je izbor za razmaziti najmilije i sebe, što su Tjaša, Klemen i Pave Elez potvrdili u novoj kampanji i na svojim društvenim mrežama.
 

 

 

!Komentari su onemogućeni za ovaj članak.
Pročitaj još
Pročitaj još