Ovako izgledaju stvarne žene u stvarnom svijetu i njihova su tijela savršena, bez obzira što dolaze u različitim veličinama. Ovom fotografijom britanska tvrtka Dear Kate uzvraća udarac kampanji s Viktorijinim anđelicama kao zlatnim standardom savršene ljepote
Savršeno tijelo pojam je kojeg je teško definirati i opisati, te podliježe individualnim ukusima. Da je nezgodno koristiti taj termin najbolje se uvjerila slavna tvrtka donjeg rublja Victoria's Secret koja je pod njime lansirala kampanju za promociju nove linije donjeg rublja.
Iako modele te tvrtke mnogi povezuju s vrhuncem ženske ljepote, a modnom brendu nije bila namjera nikoga uvrijediti, u svojoj nespretnosti postigla je upravo takav učinak.
Društvenim mrežama i medijima već se nekoliko dana šire potišteni i naljućeni komentari žena kojima se ne sviđa što im netko sugerira kako treba izgledati. Osobito jer živimo u svijetu gdje velik broj žena razvija poremećaje u prehrani poput anoreksije i bulimije kao posljedicu takvih nerealnih ideala.Savršeno tijelo žene dolazi u različitim oblicima i veličinama.
Ne čudi stoga što je britanska tvrtka Dear Kate odlučila uzvratiti 'udarac' te snimiti istovjetnu fotografiju, ali sa ženama koje bolje predstavljaju stvarno stanje 'na terenu' iz reda urednica, umjetnica, prodavačica te iz drugih uobičajenih zanimanja.
'Savršeno tijelo žene dolazi u različitim oblicima i veličinama,' objasnili su na internetskoj stranici britanskog proizvođača donjeg rublja.