Nova kampanja britanske vlade u kojoj se djevojkama preporuča da sa sobom nose kondome, a uz poruku 'Muškarci najviše vole žene koje znaju što žele', izazvala je nove polemike u javnosi. Potiče li reklama promiskuitet ili savjetuje zaštitu?

'Muškarci ništa ne vole više od cura koje znaju što žele' slogan je nove kampanje britanske vlade u kojima se djevojkama i ženama ohrabruje na neprestano nošenje kondoma.

Nošenje kondoma trebala bi biti uobičajena stvar, kao da sa sobom nosite mobitel, ključeva i torbice. Pravo je vrijeme da žene imaju samopouzdanja i s prezervativom uživaju u zdravom seksualnom životu, kazala je jedna od pobornica kampanje

Ipak, kampanja je naišla na poprilično negativan odjek u javnosti, jer je protumačena i kao promicanje promiskuiteta.

Naime, u kampanji se djevojkama u tinejdžerskim i u ranim dvadesetim godinama savjetuje nošenje kondoma uz riječi: 'Muškarci ne vole ništa više od cura koje znaju što žele', a i sam naziv kampanje 'Samopouzdanje s kondomima potiče seksipil' nije izbjegao kritiku javnosti.

Inicijativu je pokrenula ministrica zdravstva Dawn Primarolo,a osim nošenja kondoma preporuča se i nagovaranje partnera na korištenje prezervativa.

- 'Ako ti budeš čist, ja ću biti prljava', 'Pripremimo te na vožnju života' neke su od poruka kampanje koju je dodatno protumačila i novinarka britanskog Cosmopolitana Sarah Hedley, jedna od sudionica kampanje.

- 'Nošenje kondoma trebala bi biti uobičajena stvar, kao da sa sobom nosite mobitel, ključeva i torbice. Sada je pravo vrijeme da žene imaju samopouzdanja s prezervativom i uživaju u zdravom seksualnom životu, kazala je Sarah.

Pripadnici konzervativne struje kritizirali su kampanju jer drže da potiče mlade djevojke na promiskuitet, odnosno na često mijenjanje partnera.