Nova kampanja britanske vlade u kojoj se djevojkama preporuča da sa sobom nose kondome, a uz poruku 'Muškarci najviše vole žene koje znaju što žele', izazvala je nove polemike u javnosi. Potiče li reklama promiskuitet ili savjetuje zaštitu?

'Muškarci ništa ne vole više od cura koje znaju što žele' slogan je nove kampanje britanske vlade u kojima se djevojkama i ženama ohrabruje na neprestano nošenje kondoma.

Nošenje kondoma trebala bi biti uobičajena stvar, kao da sa sobom nosite mobitel, ključeva i torbice. Pravo je vrijeme da žene imaju samopouzdanja i s prezervativom uživaju u zdravom seksualnom životu, kazala je jedna od pobornica kampanje

Ipak, kampanja je naišla na poprilično negativan odjek u javnosti, jer je protumačena i kao promicanje promiskuiteta.

Naime, u kampanji se djevojkama u tinejdžerskim i u ranim dvadesetim godinama savjetuje nošenje kondoma uz riječi: 'Muškarci ne vole ništa više od cura koje znaju što žele', a i sam naziv kampanje 'Samopouzdanje s kondomima potiče seksipil' nije izbjegao kritiku javnosti.

Inicijativu je pokrenula ministrica zdravstva Dawn Primarolo,a osim nošenja kondoma preporuča se i nagovaranje partnera na korištenje prezervativa.

- 'Ako ti budeš čist, ja ću biti prljava', 'Pripremimo te na vožnju života' neke su od poruka kampanje koju je dodatno protumačila i novinarka britanskog Cosmopolitana Sarah Hedley, jedna od sudionica kampanje.

- 'Nošenje kondoma trebala bi biti uobičajena stvar, kao da sa sobom nosite mobitel, ključeva i torbice. Sada je pravo vrijeme da žene imaju samopouzdanja s prezervativom i uživaju u zdravom seksualnom životu, kazala je Sarah.

Pripadnici konzervativne struje kritizirali su kampanju jer drže da potiče mlade djevojke na promiskuitet, odnosno na često mijenjanje partnera.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju