Dizajnerice Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić uspješno balansiraju između umjetničkog izričaja i prepoznatljivog couture potpisa koji je isprepleten s kolekcijom pret-a-porter u službi i nužne potrebe da kreacija dođe do krajnjeg korisnika

Galerija

Sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić predstavljaju još jednu posebnu kolekciju, satkanu od ženstvenih komada, slojevitih tekstura, čipkastih aplikacija i neodoljivih impresionističkih printova, koje modna publika danas prepoznaje kao jedinstveni rukopis pod imenom Boudoir.

Dizajnerice uspješno balansiraju između umjetničkog izričaja i prepoznatljivog couture potpisa koji je isprepleten s kolekcijom pret-a-porter u službi i nužne potrebe da kreacija dođe do krajnjeg korisnika, iz kojeg i proizlazi pomalo ironičan naziv kolekcije Spell to Sell.

Sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić predstavljaju još jednu posebnu kolekciju, satkanu od ženstvenih komada, slojevitih tekstura, čipkastih aplikacija i neodoljivih impresionističkih printeva.

Izvanredan dio kolekcije sačinjava haljina dizajnirana pomoću programa IBM Watson, superračunala koje kombinira umjetnu inteligenciju i sofisticirani analitički software. Dizajnerice su prve u Hrvatskoj, ali i regionalno odabrane da isprobaju ovaj inovativni program i uključe ga u dio svog kreativnog procesa.

Kolekcija Boudoir Couture "Spell to Sell" genijalno je prezentirana inspirativnom fotografskom pričom koju je osmislio i snimio Mladen Šarić, a rezultat je spoj umjetničke fotografije i mode te vrhunsko djelo svih troje autora, i dizajnerica i fotografa.

Kampanja za kolekciju Boudoir snimljena je u suradnji s najboljim hrvatskim modnim stručnjacima, fotografom Mladenom Šarićem te kompletnim timom: Saša Joković (make up), Milena Maršić, Salon Glamour (frizure), Ivana Pavić (stajling), Model Matea (Colors Model Management).