Izvanredan dio kolekcije sačinjava haljina dizajnirana pomoću IBM Watson programa (Foto: Mladen Šarić)
Izvanredan dio kolekcije sačinjava haljina dizajnirana pomoću IBM Watson programa (Foto: Mladen Šarić) (Foto: Mladen Šari?)
Moda & ljepota

Spell to Sell: Kolekcija Boudoir satkana od ženstvenih komada, čipke i neodoljivih printeva

09-01-2018 Piše Zadovoljna
komentari

Dizajnerice Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić uspješno balansiraju između umjetničkog izričaja i prepoznatljivog couture potpisa koji je isprepleten s kolekcijom pret-a-porter u službi i nužne potrebe da kreacija dođe do krajnjeg korisnika

Galerija Boudoir Couture kolekcija'Spell to Sell' (Foto: Mladen Šarić) Kolekcija prepoznatljivog couture potpisa (Foto: Mladen Šarić) +9 Boudoir Couture kolekcija'Spell to Sell' (Foto: Mladen Šarić) Sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić predstavljaju još jednu posebnu kolekciju, satkanu od ženstvenih komada, slojevitih tekstura, čipkastih aplikacija i neodoljivih impresionističkih printova, koje modna publika danas prepoznaje kao jedinstveni rukopis pod imenom Boudoir.

U trendu Kolači u staklenci Suhi, sitni, prefini Planirate peći kolače za vikend? Ovi kolači mogu stajati sve do Božića, imamo 20 recepata Zagrebački street style u minici i efektnim čizmama - 5 Žena sa stilom Crnka iz Zagreba u potpuno crnoj kombinaciji koja je tip-top, no čizme su glavni adut Aishwarya Rai NAJBOLJA OD NAJBOLJIH Više od 4800 čitateljica odabralo je najljepšu misicu svih vremena, čarobna je

Dizajnerice uspješno balansiraju između umjetničkog izričaja i prepoznatljivog couture potpisa koji je isprepleten s kolekcijom pret-a-porter u službi i nužne potrebe da kreacija dođe do krajnjeg korisnika, iz kojeg i proizlazi pomalo ironičan naziv kolekcije Spell to Sell.

Sestre Morana Saračević i Martina Čičko Karapetrić predstavljaju još jednu posebnu kolekciju, satkanu od ženstvenih komada, slojevitih tekstura, čipkastih aplikacija i neodoljivih impresionističkih printeva. Izvanredan dio kolekcije sačinjava haljina dizajnirana pomoću programa IBM Watson, superračunala koje kombinira umjetnu inteligenciju i sofisticirani analitički software. Dizajnerice su prve u Hrvatskoj, ali i regionalno odabrane da isprobaju ovaj inovativni program i uključe ga u dio svog kreativnog procesa.

Kolekcija Boudoir Couture "Spell to Sell" genijalno je prezentirana inspirativnom fotografskom pričom koju je osmislio i snimio Mladen Šarić, a rezultat je spoj umjetničke fotografije i mode te vrhunsko djelo svih troje autora, i dizajnerica i fotografa.

Kampanja za kolekciju Boudoir snimljena je u suradnji s najboljim hrvatskim modnim stručnjacima, fotografom Mladenom Šarićem te kompletnim timom: Saša Joković (make up), Milena Maršić, Salon Glamour (frizure), Ivana Pavić (stajling), Model Matea (Colors Model Management).