I dok obožavatelji Balenciage pozdravljaju inovativnost i kreativnost kod dizajna nove suknje, komentatori na društvenim mrežama razočarani su viđenim
Balenciaga je jedna od najcijenjenih modnih kuća u svijetu. Kada ju je pokrenuo španjolski dizajner Cristobal Balenciaga za svoje kreacije koristio je neočekivane oblike i tkanine.
Ta se filozofija rada nastavlja i s kreativnim direktorom Demnom Gvasalijem, koji je već izazvao veliku pažnju medija kada je dizajnirao predimenzioniranu plavu torbu po uzoru na vreću iz IKEA-e.
I dok obožavatelji brenda pozdravljaju njihovu kreativnost pri dizajniranju odjeće, drugi su skeptični.
Naime, u želji da budu inovativni i drugačiji ova modna kuća za jesen 2017. / zimu 2018. godinu dizajnirala je gumenu suknju koje je mnoge komentatore na društvenim mrežama podsjetila na dio automobilske opreme.
Svi mi znamo da ovo nije suknja, već auto tepih, ustanovili su komentatori na Twitteru i Intagramu te ju usporedili s modelom britanskog kataloškog prodavača Argosa.
Fantastično je vidjeti da tako cijenjeni modni brend pronalazi nadahnuće u svakodnevnim predmetima poput auto tepiha, a mi smo počašćeni da suknja iznimno podsjeća na naš tepih Cosmos Duro All Weather Car Mat, objavio je Argos u službenom priopćenju.
Od usporedbe s auto tepihom ne bježe ni u Balenciagi, s obzirom da komad zovu Car design skirt. No za razliku od ovog auto tepiha koji se može kupiti za 127 kuna, Balenciagina suknja stoji 2000 eura, odnosno oko 15.000 kuna.
Ukupno {{TotalVotes}}