U čast zimskim sniženjima, koji svake godine dođu kao šećer na kraju, odlučili smo pripremiti zabavan izazov. Željka i Marija, poznatije kao Lia Stazia i Ormarija, pokazale su kako se pametno kupuje kad dobiješ zadatak da u pola sata potrošiš 5 tisuća kuna. Što su ulovile i koja je bila uspješnija, pogledajte u našem videu.
U pola sata potrošiti budžet od 5 tisuća kuna na klasične, a snižene komade – zadatak je to koji smo stavili pred modne blogerice Mariju Nikšić i Željku Molnar. Iako to možda zvuči kao lak posao jer je njihova šoping destinacija ispunjena zimskim sniženjima na svakom koraku, pobjednica je samo jedna i to ona koja svoj šoping odradi pametno i sa što većom uštedom.
Kao prave modne znalke, Marija i Željka stigle su u Arena Centar s taktikom i bez pretjerane treme. ''Taktika je što brže uloviti najbolje klasične komade i zadržavati se u dućanu što kraće'', rekla nam je Marija koja na sniženjima najčešće kupuje posebne, drugačije komade ili one koji su skuplji pa čeka trenutak sniženja. Željka je s druge strane imala popis željenih komada. Na njemu su se našli crni ili tamno plavi kaput ili jakna, cipele, torba i ostali modni dodaci. ''Na sniženju je najbolje kupovati trendi komade za koje se ne isplati platiti punu cijenu ili neke ful klasične stvari koje ćete nositi cijele godine'', istaknula je Željka i za prvi ulov odabrala bijelu Pinko torbicu koju, kako kaže, može nositi tijekom cijele godine.
Obje se slažu da prije odlaska u šoping treba dobro poznavati svoj ormar i ono što se nalazi u njemu. Marija se vodi time da kupuje ono što joj nedostaje dok planira kombinacije, a Željka ne kupuje ako s tim komadom ne može zamisliti barem pet kombinacija. ''Kod odabira odjevnih komada važni su mi kroj i boja, da mi se sviđaju, po mogućnosti da su na sniženju. Sve mi je važno'', rekla je kroz smijeh Marija. I Željka je nabrojala što je sve njoj bitno prilikom omiljene ženske aktivnosti: ''Kupovati klasično, kupiti u boji samo kada je ljubav na prvi pogled. Važno je da je dobar materijal, da mi dobro stoji i da mogu nositi barem tri sezone.''
Komad u koji su obje odlučile investirati bio je kaput. Željka se odlučila za bež kaput iz Ted Bakera dok je Marija odabrala čak dva, jedan bijelo-bež pepito uzorka iz Varteksa i drugi nešto odvažnije zeleno-plave boje iz Benettona.
Još jedan komad za koji su se obje odlučile bio je beretka. Marija je svoju uzela u Aldu, dok je Željka tamo za sebe pronašla čizme do koljena s malom petom. ''Cipele s petom su jedini komad koji ne kupujem ako nije na sniženju jer sam prerijetko u petama'', kazala je. Uz to odlučila je kupiti i ljetne natikače koje su izvan sezone pa ih je dobila po odličnoj cijeni. Marija je prekrasne crne gležnjače na petu pronašla u Kicks and Heelzu, a šal su obje odabrale u comma trgovini. U s.Oliveru Marija je odabrala bijelu tuniku s crnim mrljama koja se veže u struku. Što su još sve ulovile i kako se to uklopilo u njihovu garderobu, pogledajte u videu.
Marija i Željka svoj su budžet potrošile i prije nego je isteklo 30 minuta. Svojim ulovima obje su bile zadovoljne. ''Uzela sam sve što sam poželjela, cipele, ljetne natikače, kaput, kapu, rukavice i torbu i sve mogu nositi na sve'', rekla nam je Željka.
Marija je u zadanom vremenu stigla obići više trgovina i u vrećice staviti više odjevnih komada od Željke. ''Stigla sam u zadanom vremenu, kao da sam trčala maraton, ali očekivala sam da ću stići potrošiti budžet. Nisam baš dobro bilježila stanje, više sam bila trči iz jedne trgovine u drugu'', rekla nam je. No to ju je u konačnici koštalo pobjede.
Gledajući razliku originalne i snižene cijene, Željka je kupila komade na većem popustu i tako ostvarila veću uštedu. Marija je uštedjela 2.646 kuna dok je Željka odnijela pobjedu s uštedom od 3.089 kuna i time osvojila poklon-bon Arena Centra u iznosu od 500 kuna.
U svakom slučaju, obje su pokazale da se može pametno kupovati pa i pod pritiskom kad imaš plan i popis željenih komada. Ako ste i vi u potrazi za novim krpicama i jedva ste dočekali sniženja, želimo vam sretan i pametan šoping.
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom Arena Centar po najvišim profesionalnim standardima.