Na druženju "Vrijeme je za mene powered by BIPA" među panelisticama je sudjelovala i Gorana Blagus, BIPA Senior Digital & PR Specialist, koja je podijelila s nama što je BIPA, kao kompanija koja svakodnevno komunicira sa ženama, primijetila posljednjih godinama. Prepoznali su da sve više žena žonglira između posla, obitelji, brige o drugima i nevidljivih očekivanja, a pritom vrlo često same ostaju na dnu liste prioriteta.
"Mislim da svi često u svojoj okolini čujemo ono 'nemam vremena sad za sebe, bitnija su djeca' ili tipa 'ne možemo sad na kavu, moram završiti nešto za posao'. Primjećujemo zapravo da svi stalno odgađamo nekakve svoje stvari i da se više prilagođavamo tome da su drugi oko nas dobro."
Upravo je zato BIPA postala pokrovitelj našeg događaja "Vrijeme je za mene", posebnog druženja na kojem su žene možda prvi put nakon dugo vremena predahnule i otvoreno progovorile o vlastitim osjećajima. Na panelima i radionicama ispreplitali su se suze, smijeh i oni poznati aha-trenuci koji se dogode kada shvatiš da nisi jedina koja se osjeća iscrpljeno, krivo ili nedovoljno. Upravo takva okupljanja stvaraju prostor u kojem žene napokon mogu čuti same sebe, dijeliti iskustva bez srama i dobiti poticaj da je u redu staviti sebe na prvo mjesto.
Platforma koja ženama vraća glas i snagu
BIPA-in tim proveo je istraživanja i potvrdio ono što već intuitivno znamo, a to je da žene sebe vrlo često stavljaju na zadnje mjesto, preispituju svoje vrijednosti i uvjerene su da su "drugi bolji". Kako bi inspirirali žene da primijete sebe, pokrenuli su kampanju koja ne prodaje proizvod, već podsjetnik. Podsjetnik da je u redu ne biti savršena.
"Žene često sebe stavljaju ili na zadnje mjesto ili se posebno trude biti što bolje. Uvijek misle da s njima nešto ne valja. Trude se biti idealne majke, idealne prijateljice, žene i tako dalje. Kampanjom #nepobjedive ideja nam je bila osvijestiti žene da su one OK upravo takve kakve one jesu, da je u redu imati loš dan, da je u redu željeti više ili željeti manje, željeti karijeru ili biti doma s djecom, da je zapravo sve u redu i da ne trebamo sami sebi postaviti toliko visoke standarde, nego slušati svoje potrebe."
Suradnje koje mijenjaju živote
Kampanja #nepobjedive započela je kao poruka ohrabrenja, a izrasla je u pravu malu platformu posvećenu osnaživanju žena. Kako Gorana Blagus kaže, cilj je bio potaknuti razgovor i pokazati da nije potrebno biti "drugačija" ili "posebna" u očima drugih, važno je moći razumjeti vlastite želje, mogućnosti, motivacije – i usuditi se biti svoja, što god to za svaku od nas značilo.
"Naša kampanja #nepobjedive zapravo je prerasla u neku malu platformu. Trudimo se prvenstveno podržavati ovakve projekte i dati im snagu, pogoniti ih da ta riječ dopre dalje i da okupimo stručnjake koji će onda i pričati koliko je važno zapravo misliti na sebe i prepoznati sve što nam se događa u životu. A onda imamo i različite suradnje. Prošle godine smo s L'Oreal Paris donirali u Fond za žene, gdje smo zajednički pomogli ženama koje su se željele prekvalificirati, a trebao im je možda nekakav dodatni resurs. Ove godine u fokusu nam je kampanja s Melemom, kroz koju smo željeli s jedne strane dati snagu projektima koji promoviraju ovakve poruke, koji se zapravo bore za isti cilj kao i mi, a s druge strane, isto tako konkretno pomoći s donacijama u određene zaklade kako bismo na neki način barem rasteretili žene koje imaju velike probleme o kojima se trebaju brinuti i pomogli im da se možda malo više posvete sebi na nekim drugim područjima."
Na kraju, sve se svodi na jedno jednostavno, ali često zaboravljeno pitanje: kada si posljednji put stala i poslušala sebe? U svijetu u kojem stalno jurimo, uspoređujemo se i dokazujemo BIPA nas podsjeća da je dovoljno biti ono što već jesmo; stvarne, ponekad umorne, ponekad jake, ali uvijek jedinstvene.