U novom video- spotu Jennifer Lopez u kombinezonu egzotičnog uzorka evocira najpoznatiji dekolte na crvenom tepihu, onaj s kojim se pojavila na dodjeli nagrada Grammy 2000. godine. No, da ne bude zabune, dekolte do pupka ovoga puta nije u službi isticanja njezinog seksepila već spota u kojoj nisu žene, već muškarci objekti požude

Jedna od predvodnica golišavih spotova kojima dominira savršena stražnjica u usporenim kadrovima, senzualno otvorena usta i duboki dekolte dotjeran do najmanjeg detalja, odlučila je napraviti parodiju na takve video priče i snimiti video u koje su muškarci objekti seksualne želje, a ne žene.

Ta je 'prosvjetiteljica' Jennifer Lopez, a osvještavajući spot koji najavljuje njezin osmi album je 'I Luh Ya Papi'. Na samom početku ove petominutnog budućeg hita pjevačica s dvije prijateljice i producentom iz izdavačke kuće raspravlja strategiju za svoj budući video pitajući se zašto uvijek muškarci rade seksualne objekte od žena, i zašto za promjenu to jednom ne bi bilo obrnuto?



I zato je ona odlučila odabrane nabildane i nauljene manekene učiniti instrumentima ženske zabave ulijevajući u njihove gaćice šampanjac te promatrajući ih kako polugoli peru skupocjene automobile.

Između tih scena Jenny iz kvarta zavodljivo i senzualno pleše u ultrakratkom bijelom kombinezonu, crvenom kompletiću u služni njezinih bedara i trbušnih mišića, vrućim traper hlačicama te pokazujući duboki dekolte vrlo očito inspiriran najpoznatijim izrezom na crvenom tepihu, onim na Versace haljini s Grammy crvenog tepiha iz 2000. godine.

I nakon 13 godina prikazan prizor jednako je spektakularan i vruć, i jednako namijenjen muškarcima koji niti ne trebaju od žena raditi seksualne objekte, jer to ona radi jako uspješno umjesto njih.