U novom video- spotu Jennifer Lopez u kombinezonu egzotičnog uzorka evocira najpoznatiji dekolte na crvenom tepihu, onaj s kojim se pojavila na dodjeli nagrada Grammy 2000. godine. No, da ne bude zabune, dekolte do pupka ovoga puta nije u službi isticanja njezinog seksepila već spota u kojoj nisu žene, već muškarci objekti požude

Jedna od predvodnica golišavih spotova kojima dominira savršena stražnjica u usporenim kadrovima, senzualno otvorena usta i duboki dekolte dotjeran do najmanjeg detalja, odlučila je napraviti parodiju na takve video priče i snimiti video u koje su muškarci objekti seksualne želje, a ne žene.

Ta je 'prosvjetiteljica' Jennifer Lopez, a osvještavajući spot koji najavljuje njezin osmi album je 'I Luh Ya Papi'. Na samom početku ove petominutnog budućeg hita pjevačica s dvije prijateljice i producentom iz izdavačke kuće raspravlja strategiju za svoj budući video pitajući se zašto uvijek muškarci rade seksualne objekte od žena, i zašto za promjenu to jednom ne bi bilo obrnuto?



I zato je ona odlučila odabrane nabildane i nauljene manekene učiniti instrumentima ženske zabave ulijevajući u njihove gaćice šampanjac te promatrajući ih kako polugoli peru skupocjene automobile.

Između tih scena Jenny iz kvarta zavodljivo i senzualno pleše u ultrakratkom bijelom kombinezonu, crvenom kompletiću u služni njezinih bedara i trbušnih mišića, vrućim traper hlačicama te pokazujući duboki dekolte vrlo očito inspiriran najpoznatijim izrezom na crvenom tepihu, onim na Versace haljini s Grammy crvenog tepiha iz 2000. godine.

I nakon 13 godina prikazan prizor jednako je spektakularan i vruć, i jednako namijenjen muškarcima koji niti ne trebaju od žena raditi seksualne objekte, jer to ona radi jako uspješno umjesto njih.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju