Jedna od predvodnica golišavih spotova kojima dominira savršena stražnjica u usporenim kadrovima, senzualno otvorena usta i duboki dekolte dotjeran do najmanjeg detalja, odlučila je napraviti parodiju na takve video priče i snimiti video u koje su muškarci objekti seksualne želje, a ne žene.
Ta je 'prosvjetiteljica' Jennifer Lopez, a osvještavajući spot koji najavljuje njezin osmi album je 'I Luh Ya Papi'. Na samom početku ove petominutnog budućeg hita pjevačica s dvije prijateljice i producentom iz izdavačke kuće raspravlja strategiju za svoj budući video pitajući se zašto uvijek muškarci rade seksualne objekte od žena, i zašto za promjenu to jednom ne bi bilo obrnuto?
I zato je ona odlučila odabrane nabildane i nauljene manekene učiniti instrumentima ženske zabave ulijevajući u njihove gaćice šampanjac te promatrajući ih kako polugoli peru skupocjene automobile.
Između tih scena Jenny iz kvarta zavodljivo i senzualno pleše u ultrakratkom bijelom kombinezonu, crvenom kompletiću u služni njezinih bedara i trbušnih mišića, vrućim traper hlačicama te pokazujući duboki dekolte vrlo očito inspiriran najpoznatijim izrezom na crvenom tepihu, onim na Versace haljini s Grammy crvenog tepiha iz 2000. godine.
I nakon 13 godina prikazan prizor jednako je spektakularan i vruć, i jednako namijenjen muškarcima koji niti ne trebaju od žena raditi seksualne objekte, jer to ona radi jako uspješno umjesto njih.