U pitanju su prêt-à-porter kolekcije prepune zanimljivih i nosivih kreacija koje će komercijalne modne brendove sigurno inspirirati za njihove buduće kolekcije.
Prva polovica Pariškog tjedna mode je iza nas i već sada lako možemo uočiti buduće trendove za narednu godinu.
I dok je dio brendova predstavio kreacije u neutralnim tonovima i tako kontrirao uvriježenom mišljenju da je proljetno-ljetna sezona stvorena za šarenilo, ostatak se predao jarkim bojama.
Tako se u dosad prikazanim kolekcijama posebno ističe kraljevski plava ili kobalt plava boja. Uz ovu vizualno dominantnu nijansu koju, između ostalog, nalazimo u kolekcijama modnih kuća Christian Dior i Saint Laurent, predstavljene su i druge nijanse plave koja će, sudeći prema viđenom, biti jedan od hitova sljedećeg proljeća i ljeta.
Uz plavu, i narančasta se ističe kao favorit dizajnera, rame uz rame sa žutom i zelenom. U kolekciji modne kuće Saint Laurent zabljesnula je i crvena, samostalno te kao dio upečatljivih uzoraka i colorblock kombinacija.
S druge strane, modna kuća Balmain jedna je od onih koja proljeće vidi u jesenskim bojama. Olivier Rousteing predstavio je kolekciju u kojoj prevladavaju neutralni zemljani tonovi s tek pokojim dodatkom zlatne i crvene koja je malo razigrala zastupljenu paletu boja.
Kada su u pitanju uzorci, pruge se vraćaju u velikom stilu i vizualno su vrlo dominantne.
Kako su proljetnu garderobu zamislile modne kuće Chanel, Valentino, Lanvin, Louis Vuitton i mnogi drugi, saznat ćemo u drugoj polovici Pariškog tjedna mode.