Legendarna njujorška ljekarna Kiehl’s Since 1851 prvi put otvorila je svoja vrata i u Zagrebu, u Arena Centru. Kiehl’sovo klasično nasljeđe i posvećenost kupcu u srži su svakog proizvoda i usluge u 164. godine dugoj povijesti tvrtke – od istraživanja sastojaka i testiranja sigurnosti formula, do unutarnjeg uređenja lokalnih dućana, sve je podređeno individualnim potrebama kupaca u lokalnim zajednicama.
U svim Kiehl’s prodavaonicama načela klasične ljekarne protkana su modernim elementima koji odražavaju posebnosti zajednice i odaju počast počecima tvrtke u njujorškoj četvrti East Village. Već samim ulaskom u jedinstveni prostor posjetitelji bivaju uvučeni u dugu povijest i ekscentričan karakter tvrtke: posvuda se mogu vidjeti tragovi duge tradicije branda, uključujući fotografije originalne lokacije glavne trgovine u New Yorku, obitelji osnivača i ekspedicija pod Kiehl’sovim sponzorstvom.U ljekarni Kiehl’s Since 1851 u Arena Centru Zagreb promicat će se inicijativa 'isprobajte prije kupnje' kao i politika jednostavnog vraćanja proizvoda uz zajamčeni povrat novca
Povijesni elementi iznenađuju i oduševljavaju kupce, koji mogu vidjeti i legendarni vintage motocikl te Kiehl’sov poznati kostur 'Mr. Bones'. Ne postoje dvije u potpunosti jednake prodavaonice, no sve odišu Kiehl’sovom bogatom ljekarničkom tradicijom.
Uz brigu za prepoznatljivo uređenje prodajnog prostora, Kiehl’s Since 1851 ostaje vjeran svojem nasljeđu i u pogledu vrhunske razine usluge koju nudi kupcima u 53 zemalja širom svijeta (Hrvatska će zauzeti 54. mjesto), 150 samostalnih prodavaonica, te na 760 prodajnih mjesta. Svaki je član Kiehl’sovog prodajnog osoblja upoznat s načinom usluživanja kupaca koji promiče tvrtka te je, uz poznavanje sastojaka formula i ljekarničke tradicije, osposobljen za prepisivanje tretmana i režima njege kože i kose u skladu s individualnim potrebama kupaca.
Kao i u ostalim Kiehl’sovim prodavaonicama, i na novom će se prodajnom mjestu u Zagrebu promicati inicijativa 'isprobajte prije kupnje', pokrenuta još prije 50 godina u glavnoj prodavaonici, kao i politika jednostavnog vraćanja proizvoda uz zajamčeni povrat novca.