Gotovo svaka žena na sebi ima nešto što bi odmah promijenila, a najveći kompleksi kriju se iza pokojeg kilograma viška. No kako bi izgledali elegantnije i ljepše ponekad vam je potrebno samo nekoliko trikova koji se kriju u položaju tijela

Položaj tijela i držanje u trenu mogu figuru učiniti elegantnijom i ženstvenijom. No, isto tako, stav ženskog tijela vizualno može 'skinuti' kilograme. Nije riječ o instant receptu za mršavljenje, već u malim, ali velikim promjenama položaja tri ključna djela tijela.

Planirate li skoro odjenuti omiljenu haljinu za neku elegantnu priliku pridržavajte se sljedećih pravila i potrudite se da vam postanu navika, a promjene će biti nevjerojatne.

1. Obješene grudi i dekolte
Za grudi koje više ne stoje kao nekada najbolje rješenje je odgovarajući grudnjak. No držanje, odnosno položaj tijela može napraviti nevjerojatni vizualni push-up efekt.

Obješene grudi dodatno naglašavaju spuštena ramena koja opisuju slabe mišiće gornjeg djela leđa, vrata i ramena

Obješene grudi dodatno naglašavaju spuštena ramena koja opisuju slabe mišiće gornjeg djela leđa, vrata i ramena. Slabljenje mišića povlači ramena prema naprijed, a time i vrat zbog čega izgledate pogrbljeno, a grudi uvučene i obješene.

Rješenje: Svaki puta kada ste u mogućnosti ispravite kralježnicu, spustite ramena i gurajte ih prema nazad, izdužite maksimalno vrat i podignite bradu. Zadržite položaj čim dulje, opustite se te ponovite istu vježbu.

2. Naglašen trbuh
Masno tkivo na trbuhu ne može se skinuti preko noći, ali uz 'pametno' donje rublje za oblikovanje tijela se lako može zakamuflirati. No elegantan izgled ovisi i o vašem položaju tijela.

Uzrok naglašenog trbuha, čak i kod žena koje nemaju problema s viškom kilograma leži u položaju kukova i zdjelice koja je izbačena prema naprijed. Kako bi ispravili ovu deformaciju kralježnice i kukova potrebno je izdvojiti malo vremena za jednostavnu vježbu.

Kleknite na jedno koljeno,a na drugu nogu se oslonite na stopalo, dakle stanite u položaj za prosidbu. Ispravite leđa i započnite gurati zdjelicu prema naprijed koliko god možete. Zadržite položaj 30 sekundi te ponovite postupak nekoliko puta i to s jednom i drugom nogom.

Rješenje se krije u vašoj stražnjici. Svaki puta kada stojite uspravno, izravnajte ramena i kralježnicu i gurati stražnjicu prema nazad. Možda ćete se osjećati neobično, ali trbuh će odmah izgledati ravnije, a vi ženstvenije.

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju