Dolaskom toplijih dana pazimo na unos kalorija i način prehrane, no spori metabolizam je zlopamtilo koje ne oprašta ni najmanju kockicu čokolade.

 

Galerija

Ako ste jedna od onih žena kojoj je skidanje kilograma Sizifov posao, donosimo vam mitove u koje vjerujemo, a pritom se njima nesvjesno zavaravamo. Što je istina, a što laž, otkrit ćemo vam niže u tekstu, a nadamo se i pomoći riješiti misterij toga što vas točno sprječava na putu do idealne linije.

Zdrave masti
Zdrave masti Foto: Getty

1. MASTI DEBLJAJU

Najednostavnija je formula za uspješan gubitak kilograma manje hrane i više kretanja.
No kada se debljamo, tijelo skladišti masne naslage, a mi postajemo sve očajniji. Masno je tkivo skladištena mast, stoga je logično da nas debljaju masnoće. Ili možda ne?

Zajedno s ugljikohidratima i proteinima, masti čine osnovu naše prehrane.

Iako mast ili masnoća najčešće imaju negativan predznak, upravo su one našem tijelu i više nego potrebne. Srećom, postoje dobre masti koje neće potencirati debljanje, začepljenje krvnih žila, već će imati suprotan učinak. One imaju veliku ulogu u podizanju raspoloženja, borbi protiv tumora, pa čak i u kontroli težine. Zdrave masti, odnosno tzv. dobre masti dobre su za vaše cjelokupno zdravlje, srce i kolesterol.

Zajedno s ugljikohidratima i proteinima, masti čine osnovu naše prehrane.
Zajedno s ugljikohidratima i proteinima, masti čine osnovu naše prehrane. Foto: Getty

One se nalaze u mesu, jajima, maslacu, svinjskoj masti, biljnim masnoćama i uljima kao što su kokosovo, palmino ulje i kikiriki. Uvrstite ih u prehranu, no s njima ne pretjerujte.

2. IZBACIVANJE MEĐUOBROKA POMAŽE U GUBITKU TEŽINE

Izbacivanje međuobroka samo je jedna od grešaka koju mnogi rade dok su na dijeti, a sve zbog bržih rezultata.

Izgladnjivanje ne djeluje dugoročno, pa će u konačnici dovesti do povećanja kilaže. Nekonzumacija hrane uzrokuje nedostatak hranjivih tvari u organizmu zbog ograničene hrane, tijelu će nedostajati energije, a vaš poriv za slatkim i masnim samo će rasti.
No ako se odlučite za dijetu, međuobroke bi bilo poželjno jesti ako želite stesati liniju. Jedini je problem vrsta međuobroka.

Ako ste pobornik aktivnog života, novi napitak biljnog podrijetla AdeZ idealan je odabir za ukusan i hranjiv međuobrok. Asortiman uključuje tri kombinacije okusa u bočicama od 250 ml: AdeZ badem s mangom i marakujom, AdeZ zob s jagodom i bananom i AdeZ kokos sa šumskim voćem, koje su dovoljne za jedan obrok, dizajnirane su za konzumaciju u pokretu i predstavljaju jedinstvenu kategoriju u tome segmentu napitaka Pritom ne sadržavaju laktozu i prikladni su za vegane.

AdeZ biljni napitak od kokosa sa šumskim voćem
AdeZ biljni napitak od kokosa sa šumskim voćem Foto: AdeZ

Uz njih na izbor imate i napitke od soje, riže, badema i kokosa koji dolaze u bocama od 800 ml idealnim za pripremu uravnoteženih obroka u bilo koje doba dana poput chia pudinga, slasnog smoothieja, palačinki od pirova brašna i slastice poput čokoladne kreme od prosa. 

3. PIJENJEM VODE MRŠAVIMO

Voda je izvor života i čini više od polovice našega tijela, no njezine kvalitete mnogo su šire nego što mislimo. Ona je pokretač našeg organizma, ali njezinom konzumacijom ne otapaju se neželjene masne naslage. Međutim, nije sve tako crno. Unošenje minimalno dvije litre tu organizam tijekom dana može biti odličan početak koji vam treba za mršavljenje.

Voda je tek dodatna strategija koja stvara osjećaj sitosti i pomaže ljudima da upravljaju glađu, a ima i nula kalorija te uz ubrzava proces sagorijevanja kalorija.

Stručnjaci preporučuju minimalno osam čaša vode dnevno, no nekima je tu naviku teško usvojiti. Ako dosad niste stekli naviku pijenja vode, pomognite si voćnim sokovima, zdravim smoothiejima bez šećera ili ubacite krišku limuna u vodu kako bi vam bila ukusnija.

Osim što će vas učiniti prividno sitima, voda će vam dati i više energije, koža će vam biti blistavija i pomoći će u jačanju imuniteta.