Priyanka Chopra danas je uspješna glumica u Hollywoodu i Bollywoodu, no 2000. godine tek je započinjala graditi karijeru kad je dobila titulu Miss svijeta. Pobrojali smo njezine male tajne za njegovan izgled i fit figuru koju mogu svi kopirati


1. Prirodna kozmetika

Priyanka Chopra vjeruje u organsku kozmetiku i njegovanje kože i kose sa sastojcima iz prirode. Ne čudi stoga što i danas sama radi maske za lice, tijelo i kosu čije je recepte dobila od svoje mame i bake.

Piling za usne radi od morske soli i malo ružine vode kojima nježno istrlja ovo područje. Prekrasne crne uvojke hidratizira maskom od jogurta i meda, a suhu kožu tijela rješava kućnim pripravkom po imenu Ubtan.

On se sastoji od dvjestotinjak grama brašna od slanutka u koji doda nekoliko kapi limuna i dovoljno jogurta da stvori glatku pastu. Nju potom začini sandalovinom u prahu i s nešto kurkume, pa istu nanese na cijelo tijelo, drži 30 minuta, a potom se otušira.
Žene u Indiji vole prirodne proizvode, a ovi stvarno djeluju za mene,’ priznala je Priyanka za američki magazin "Vogue".

2. Voda za fit figuru
Kada ne snima, Priyanka ne nanosi šminku na lice, ali ga voli zaštititi od štetnih zračenja kremom za sunčanje i kokosovim uljem.

Kokosovo ulje će promijeniti vaš život i ako ga pijete svaki dan, tvrdi Miss svijeta iz 2000. godine. Stručnjaci preporučuju da se jedna čajna žličica ulja rastopi u zagrijanoj vodi ili toplom čaju te popije dvadesetak minuta prije ručka ili večere kako bi se smanjio apetit.

Još jedna jeftina tajna njezine ljepote očituje se u ispijanju velikih količina vode s nešto svježe iscijeđenog limuna, što odstranjuje toksine iz tijela, ali i potiče rad metabolizma.
3. Zdrava prehrana
Za lijepu kožu i fit figuru ključna je i zdrava prehrana. Priyanka obožava jesti, a najčešće jede nemasne bjelančevine poput piletine, puretine i bjelanjaka koje kombinira s mnoštvo svježeg voća i povrća. Izbjegava prženu hranu, a vikendom si priušti pokoji desert.

Primjer dnevnog jelovnika Priyanke Chopre:
Doručak: 2 pečena bjelanjka ili zobena kaša s nemasnim mlijekom
Međuobrok: šaka orašastih plodova
Ručak: Varivo, 2 pogače roti i salata
Međuobrok: mali sendvič od puretine i povrća
Večera: juha, piletina ili riba s grila poslužena sa salatom

 

Još lakše do inspiracije uz omiljene teme. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju