Male promjene svakodnevnih navika mogu dovesti do kvalitetnijeg života. Budi zdravija, opuštenija, odmornija, zadovoljnija, fokusiranija, jednom riječju ‒ vitalnija.

1. Radite na usvajanju zdravih navika

Zdrave navike ne usvajaju se preko noći. Prema nekim izvorima, potreban je barem 21 dan da nam neka radnja postane dio svakodnevne rutine. U tom procesu najbitnije je da se držite unaprijed zadanih odluka. Primjerice, odlazak na spavanje uvijek u isto vrijeme ili reći ''Ne'' nezdravom obroku. Korisne savjete o tome što vam sve u tom procesu može pomoći i kako usvojiti zdrave navike otkrila je Marija s bloga Ormar i ja.

Usvojite zdrave navike
Usvojite zdrave navike Foto: Ormar i ja

2. Fokusirajte se na jutarnje rituale

Po jutru se zaista dan poznaje, zato prije negoli krenete u jurnjavu i suočavanje sa svakodnevnim obvezama, odvojite malo vremena samo za sebe. Ljupka s bloga Guerrilla Girl jutro započinje uz pet koraka koje je jednostavno izvesti, a bitna su za uspješan dan. Prvi je korak rano ustajanje. Iako se većini to neće svidjeti, Ljupki je to jedan od ključnih koraka.

Jutarnji rituali
Jutarnji rituali Foto: Guerilla Girl

3. Vodite se načelima digitalnog detoksa

Kako biste se prije svega spojili sa sobom, ali i drugim ljudima, potrebno je, makar ponekad, distancirati se od tehnologije. Upravo je stoga Rita s portala Magme provela digitalni detoks. Odabrala je pet aktivnosti koje će zamijeniti vrijeme inače provedeno na internetu. Ona koja se nama najviše svidjela jest čitanje knjige.

Provedite digitalni detoks
Provedite digitalni detoks Foto: Magme

4. Nađite vremena za sebe i u užurbanom rasporedu

Deset minuta meditacije ili najobičnija šetnja prirodom uvelike vam mogu pomoći u ostvarivanju balansa u svakodnevnom životu. Trikovi su to Lidije s bloga My Little Zagreb koja upravo takvim jednostavnim aktivnostima pronalazi vrijeme za sebe.

Pronađite vrijeme za sebe
Pronađite vrijeme za sebe Foto: My Little Zagreb