Tvrtka Knix Wear koja se bavi proizvodnjom donjeg rublja tvrdi da je napravila grudnjak kojeg ni jedna žena neće poželjeti skinuti sa sebe kada dođe doma s posla. Model pod nazivom 'Evolution' već je proglašen najnaprednijim i najudobnijim na svijetu

Grudnjak 'Evolution' koji je dizajnirala kanadska tvrtka 'Kinx Wear' uskoro bi mogle nositi žene diljem svijeta.

Ovi bešavni modeli imaju podesive naramenice i konstrukciju bez žica koja se prilagođava vašim oblinama. Napravljeni su od posebne antimikrobne tkanine visokih performansi koja odbija vlagu, brzo se suši i tako pomaže grudnjaku da dulje zadrži svjež miris.

 

The #EVOLUTIONBRA is now available. The world's most comfortable, versatile & technologically advanced bra. 8 bras in 1....

Posted by Knix Wear on Tuesday, September 15, 2015

Svaki grudnjak dolazi s dva para podesivih naramenica u crnoj i 'nude' boji zahvaljujući kojima se može nositi na četiri različita načina, ovisno o aktivnostima, količini potpore koja vam je potrebna tijekom obavljanja tih aktivnosti i odjeći ispod kojeg ga nosite. Grudnjak košta 55 dolara (373 kune), a zbog prilagodljive tkanine može poslužiti i kao gornji dio kupaćeg kostima.

Tvrtka Knix Wear došla je u središte pažnje 2013. godine zahvaljujući svojem 'high-tech' donjem rublju, a nakon toga odlučili su proširiti svoj asortiman na grudnjake.

Osnivačica Joanne Griffiths kaže kako je primijetila da se kod proizvodnje donjeg rublja danas previše pažnje posvećuje ukrasima, a premalo funkcionalnosti koja je ženama puno važnija. Zbog toga su ove grudnjake testirali na više od 70 žena s različitom veličinom košarica i tijekom svih fizičkih aktivnosti - od planinarenja, joge, plivanja, plesanja i spavanja do boravka na poslu u svim uvjetima.

Pokrenuli su kampanju na stranici Kickstarter i već 30 dana prije njezinog kraja došli do željenog iznosa od 30 tisuća dolara koliko im je potrebno da lansiraju novu liniju grudnjaka. Do sada su zaradili 150 tisuća dolara pa kreću u proizvodnju i prodaju novih modela, uvjereni da će uskoro pokoriti tržište donjeg rublja.

 

A photo posted by Knix Wear (@knixwear) on